Jag ÄLSKAR utmaningar!








Jag har bllivit utmanad av Caroline att lista 3 saker som jag är extra nöjd med på min kropp...
Hej och hå, hur ska det gå!? Jag som inte ens lyssnar när någon ger mig en komplimang, bara för att jag tror att dom menar tvärtom. Jag får skärpa mig! So here it goes!



1. Mina ögon. Dom är så blåa att folk tror att det är linser, det tar jag som en slags komplimang!

2. Mitt hår. Jag har rätt tjockt hår, och det är bra fan! Då kan man ecprementera lite extra, och jag har en rätt neutral färg, så jag kan leka med vilka färger jag vill! (stackars håret)

3. Nu tog det emot lite....svåååårt. Men jag får väl säga mitt ass då. Egentligen vill ja ju inte ha något alls, men enligt de flesta karlar jag träffat på, (inklusive min far som bara svär över när jag och mamma klagar över våra arslen) så det ska vara "former", eller päronarsle som jag kallar det...får tacka mor för den!


Jaha, då var det klarrt! Var ju jättesvårt i början, men sen började man bli lite självgó! Kanske är det som är meningen...


Så här skulle man göra:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.



Jag utmanar följande personer:
(finns länkade till höger om sidan)


Karin

Ida

Josefin


Kommentarer
Postat av: Dessan

jag hittade dig allt ;)

2009-02-07 @ 10:50:29
URL: http://dessanwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0