Hiss och Diss



Jag gör ett kortfattat inlägg idag...

HISS

Solen luser på mig! Det är skönt att det inte är en massa snö och bara solit! Typiskt Svenskar att snacka om vädret...


Snart är det lön! Då ska det toksparas till en utlandsresa! Helst till Cypern...


Mitt ena vitrinskåp är sålt! Nu är det bara ett kvar...


Snart är det vår och då ska ballkongen göras fin!


Jobbar med min kära arbetskamrat Caroline imorrn! Det blir lolit!





DISS

Alla räkningar som trillar in sakta men säkert...HEJDÅ Lönen!


Har en ledig dag kvar och vet inte ens vad jag ska hitta på!?


Måste höra av mig till ica för att jag hade handlat för 349kr på kredit i december och nu fick jag en räkning på 900kr. How come!? Aldrig mer att jag glömmer bankkortet hemma!


Jobbar en massa konstiga helger den här månaden så kommer inte hem till mamma och pappa förens om en månad! SURT!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Heeej!

2009-02-18 @ 18:48:05
Postat av: Caroline

Oj, skickade visst lite för fort...



Jag har bytt med Åsa, så hon jobbar för mej imorron, vi måste till småland o lämna hunden hos pers mamma som ska va hundvakt medans vi är i israel!



Så tyvärr får du överleva utan mej imorron natt ;)



Vad avis jag blir på era reseplaner, jag vill OCKSÅ! Sola o bada o bara ta det lugnt...mmm!! Helt klart värt o spara till :)





KRAM!

2009-02-18 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0