Hejdå mannen?



Ja, jag har väl inte så mycket att förtälga idag...vaknade klockan 18 för att gå till jobbet klockan 20. Min man har jag inte sett skymten av sen igår kväll. Han hade möte idag, så vi sågs inte innan jag älgade iväg till jobbet...men det kanske är nyttigt också, vad vet man? MEN jag tycker inte att det känns nyttigt! Jag saknar!


Det är min närst sista natt inatt, det har gått kalas hittills, så jag hoppas att jag kommer levande härifrån!


Imorse var jag så trött så jag visste inte vad jag hette eller vart jag bodde...så jag tänkte slita av mig byxorna...det gick inte så bra med aptighta stuprörs jeans...jag var fast! Jag kunde varken sätta på mig dom igen, eller ta av dom! Jag började nästan grina av panik och trötthet, men lyckades efter mycket slit och dra få av mig dom...sen när jag vaknade garvade jag bara åt mig själv! Som värsta Mrs Bean!


Jag är ledig i helgen och det ska bli himla rart! Får ta en mys-söndag med min gubbie!



Nu ska jag springa och ta en kaffeslatt!
Herrå!










Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahahaha, jag käner igen mej själv, jag blir också galen när det inte går snabbt nog när man bara vill hoppa ner i sängen o soooova! :)



Ses ikväll?



KRAM!

2009-02-13 @ 09:23:44
Postat av: Anna

http://www.sr.se/cgi-bin/sormland/program/index.asp?ProgramID=3027&preview=db

2009-02-13 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0