Flickvänsfritt



Ja, då har Cid haft FF i helgen! Jag är fortfarande kvar hos mina skapare, men tänkte ta mig hemåt snart! Det är mycket som händer idag! Ska träffa Jennie och sälja vitrinskåp! Jäklarns vad mycket att göra! Eller så är det jag som troligtvis är för lat som tycker att två grejer är massor...

Jag fick träffa mina flickor i helgen! I Fredags för att vara exakt! Vi träffades på något nyöppnat ställe som heter Harrys, och där skulle vi äta mat och ta en öl i finanskriser! Jag tog någon slags plocktallrik med olika små grejer, eftersom att min far hade tryckt i mig schnizel och pomms på dan...VARFÖR? Varför låter det alltid gott och speciellt i texten?


MENY

Plocktallrik

89:-

Tomatsallad, marinerad fetaost, tzatziki, vitlöksbröd och gröna mammuth oliver.



Mmmmmm! Tänkte jag! Tomatsalladen var tokhackad tomat med lök i. Det var tomatsallad!? Såg ut som någon rest från något som skulle vara i köttfärsåsen...Och vad var fetaosten marinerad med? Jooo, olja och några pepparkorn...
Vitlöksbrödet smakade ingen vitlök och tzatsikin smakade gräddfil...MEN! Det skiter jag i, för vi hade ap-trevligt och jag fick en Big Mac med mig hem sen ändå! Jag saknar er redan! I skolan träffades vi varenda jävla dag! Där slapp man aldrig undan...usch vad jag saknar den tiden. Crazy days.♥



På Lördan...
jaaaa, varför är familjen Öberg alltid sena till saker och ting? "Fint folk kommer sent" funkar inte i längre...Jag vaknade skitsent, eftersom att jag hade jobbat natten till fredan + att det blev sent på fredan. Min syster skulle kunna sova hela vintern, och min far sov också. Han hade också jobbat natt...
Vi skulle nämligen till min kusse Oskar och hans Anna för något kombikalas! Examen och flytt och 6år-ihop...
Mor är den ända som är redig. Hon hade varit i stan och var litesmått sönderstressad när hon insåg hur sena vi skulle bli när hon såg oss i pyamas...
Snabb och smärt som man är, så fixade man sig iordning och åt på 15 min, pappa lika så...

Sen var det en evig väntan på min kära syster:
Jag och mor satt i vår nya, fina bar och väntade när Lins sminkade sig framför vår spegel med lampor...
Plötsligt börjar hon slita i lampan och fräsa
"JAG HATAR DEN HÄR LAMPAN"
Mamma kollar på henne och uppfostrande säger hon:
"Man kan inte hata en lampa Linnea"
Det har hon ju rätt i...


FAMILJEN SLÖBERG


Vi kom fram, blev gödda med en massa kakor, fika, tårta, kaffe, choklad och mer fika...dom hade det jättefint! Nära till tåget också :)


Nu ska jag nog ta mig i kragen och beställa tåg, så jag kommer hem idag! Saknar ju faktiskt min Knorrhane...





Herrå!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör ingenting att ni kom lite senare :) Huvudsaken var att ni dök upp och det var väldigt trevligt! :)

2009-02-09 @ 11:31:37
Postat av: Caroline

HEJ på dej!



Va lyxigt o va ledig så där o umgås me mama o papa!! :)



Pratade jätte, jätte snabbt med Marie imorse, fick inget svar men det kommer säkert sparkas folk från vår avdelning. O vilka ryker då? Såklart vikarier, vore konstigt annars.. 1 juli sa hon att beslut skulle va tagna. Läser man på inuti så står det nåt om att förhandlingarna börjar i mars tror jag. Tror jag ska gå med i facket ändå ;)



KRAM!

2009-02-09 @ 16:32:42
Postat av: Anonym

Fyfan! Om jag blir arbetslös tar jag livet av mig! Men kan man göra så, fast att man har fått förlängt!?

Ska fan snacka med facket alltså! Jävla skit.

Men samtidigt!? Hur ska det gå till?! Vi har ju fan ingen personal!?



KRAM!

2009-02-10 @ 08:38:38
Postat av: Kärin aka hästen

Åh Karro jag älskar din familj <3

Nä mamma U har rätt, man kan inte hata en lampa!! Men man kan ÄLSKA en lampa!! :D

Och jag älskar dig!

2009-02-20 @ 11:38:47
Postat av: Anonym

Åh Karro jag älskar din familj <3

Nä mamma U har rätt, man kan inte hata en lampa!! Men man kan ÄLSKA en lampa!! :D

Och jag älskar dig!

2009-02-20 @ 11:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0