Det är något med utmaningar...

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du: Karoline is my namn!
2. Ett ord på fyra bokstäver: K-pist

3. Flicknamn: Kimberly?

4. Pojknamn: Kristoffer

5. Yrke: Kirurg

6. Färg: Kaffelatte! (fifan, hatar ju den färgen)

7. Klädesplagg: Kjol

8. Mat: Kyckling

9. Sak i badrummet: Kran

10. Plats/stad: Katrineholm

11. En orsak att vara sen: Kondomen sprack!

12. Något man skriker: Kärring!

13. Film: Karlsson på taket
14. Något man dricker: Kaffe

15. Band: Klasse Stefans?
16. Djur: Ko

17. Gatunamn: Knäppisgränd

18. Bil: Kash Kaj?

19. Sång: Kärleken är

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Krocket



Jag utmanar alla som läser! (Ni som läser men inte har blogg kan kopiera och svara som inlägg)








Kommentarer
Postat av: Anna

K-pist är ju fem bokstäver :| Du är diskad! ;)

På band hade du ju kunnat tagit Kizz, Klasse Stefans har du hittat på själv :D

2009-02-20 @ 08:16:33
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Äsch vafan, skulle alla vara på 4 bokstäver!? Det hade jag ingen aning om! regelfel...

Jag diskar mig själv!

2009-02-20 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0