Dessa listor...






Har sett att många bloggare har hiss&diss listor ibland på sina bloggar, så därför tänkte jag vara som den härmapa jag är!


 H i SS E N

Vintervädran idag! Solen lyser och snön är inte gul, utan vit! Hundi blir kall om nosen (mysig att pussa på när den är kall)


Helgen hos mina skapare! Alltid lika mys att åka hit!


Att få ha träffat mina BH-Mannentjejer! 1,5 år...rackarns vad munnarna får diarrée


Att jag idag, today får komma hem till Mr KnorrhaneLove!


Vaknat med The Voice! My Paul Haukka!




D i SS EN


Melodifestivalen
. Det är sånt trams, men ändå glor man!? (Pappa röstade 2(!) gånger på Ugglan!)


TonårsBloggerskor (vuxna som tror att dom är 15år med för den delen) som förstör små söta tonåringars liv genom att pumpa i dom att man minsann inte behöver ha någon personlighet, så länge man är blond, har silikonläppar från pappa, shoppar dyra kläder bara för att dom är dyra, äter brunch för pappas pengar med "vänninorna",  ger tips på den bästa stureplanfestlooken, fast dom bara är 17år och ändå inte kommer in... 
Och om man nu ska ha någon personlighet, ska man helst vara småtrög och lite dum, "det är ju sååååå charmigt"


Anställningsstop - Jaha, nu  får jag vänta ännu längre med att få fast jobb...orkar snart inte gå med ovisshet. Är trött på systemet. Dom skulle inte klara sig utan mig, men dom kan inte anställa mig?


Vintern. Jag orkar inte mer nu...jag fryyyyser om mina fötter!


Vuxna som beter sig som tonåringar! (18-100 år) Jag trodde det var 14-15-åringar som pratade om hur mycket det hade blivit i helgen, och vilka som spydde, och hur OTROLIGT intressant det är att veta att någon är bakis...
Ojojoj, det är roligt att vara full tydligen! Så roligt att man till och med  kan skriva/prataom det när man är nykter till och med! Finns till och med dom som skriver/pratar om fyllan som ska bli...
Alkohol har funnits i 1000 och en massa år! Borde varit ute för läääänge sen!









Kommentarer
Postat av: Anna

GAH! Varför röstade han på henne för?! Usch och fy!

2009-02-09 @ 11:32:50
Postat av: Kallelin

Jaaa, du Anna, säg det...

Men tydligen så tyckte många att hon var bäst!

Cool tycker jag att hon är, men inte bäst...

2009-02-10 @ 08:36:33
Postat av: Josefin

TACK TACK för idag. Detvar jätte trevligt!Vi ses imorn.



P,.s du har en jätte fin lgh!! D.s



kramkram

2009-02-10 @ 21:44:03
URL: http://josefinkjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0