CP-Blogg



Har försökt att ta mig in här hela dagen! Och nuuu, när jag precis tänkte laga mat så kom jag in! Knasknas!


Igår skulle jag ha varit hemma och städat hela dagen, men så råkade jag sätta mig vid msn, och det slutade med att Josefin och jag hamnade på plantagen och ikea för att sen svulla semla och kaffe hemma hos mig! Mycket bättre än städning vill jag lova! Tack för att du räddade mig från en tråkdag Josefin!


Jag ska sluta sälja saker på tradera! Fick en räkning på 262 spänn! För vad undrar man då!? Jo för bilder och för att man råkat satt dit ett reservationspris på nåra saker...näe rackarns säger jag bara! Det får bli loppis på täby galopp i vår/sommar istället så slipper man iaf betala så mycket! Om nån är på, säg till! Alltid kul att vara fler!

Jag var tvungen att knäppa ett kort på min stackars man igår...eller ett, det blev väl jättemånga eftersom att han tillslut sa: "Nu får du ge dig!"
Nehe, nu fick ja inte ge ett smakprov heller, bara för att det blir error hela tin!

Inatt jobbar jag! Känns som att jag har varit ledig lagom länge, så att man börjar sakna dom små! Så jag ser fram emot att jobba...

Nej, nu måste jag sätta på ugnin! Ska äta fläskfile i sås och ris och sallad! Namnam!



Hörs sen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0