Barnkalas...



Hallå!




Här på jobbet har det varit crazyDazy-barnkalas! Jag har liksom varvat mellan två små sötnosar som inte är riktigt nöjda...Fast tur att ni varvar varandra för annars hade det inte funkat om ni skulle gorma samtidigt...ta i trä! Men dom är ju såå söta, så man kan inte låta bli att klappa lite och hålla lite...

Har varit en bra natt, för det har gått fort, lite att hålla reda på bara, men det glider på som messmör!

Ja, vad gjorde jag igår? Inte ett skit. Satt och väntade på att min man skulle ringa efter jobbet så att jag kunde börja med fooden, men så ringde han inte...jag ringer upp då!
"Jag ska bara spela pingis och sen ska jag gå till Claes Olsson!"
JAHA!?!
Här spelar man pingpong och vänstrar med Classe!? Vad är det för stil?
Bäst för han att han lagar mat i helgen...


Jag började möblera om idag. (dumma jävel) Det låg grejer överallt för jag tänkte att jag skulle byta badrumshylla...det var ingen liten hylla jag fick tömma på prylar och kånka in i badrummet...JAHA! För stor, för lång! Bara att kånka tillbaka...
nästa gång ska jag nog använda min fina måttstock...but hey! Jag fick röra på mig!


På Lördag ska jag be Jennie komma över och sjunga singstar med mig och smutta vin! Har ju massor av gift som behöver drickas upp! Paxen för att slippa vara Ken när vi sjunger "come on Barbie, Let´s go party" Det fick jag sist. Stackars halsen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0