Alla Hjärtans Dag...







Vi har bestämt att alla hjärtans dag inte ska "firas". Det är lika bra, för man får bara falska förhoppningar på dagen. Jag umgås hellre med de jag älskar än att hålla på att krysta fram något kärleksaktigt. Jag blamear inte dom som firar. Men antingen bestämmer man sig för att göra det ordentligt, eller så skiter man i det och visar varandra den kärlek som man alltid gör...


Igår skulle vi ha åkt till Johnny (Ronko)  och han flicka med tony och Jennie och umgåtts, men vi båda var sjuka och kände oss inte så sociala som vi borde. Så det blev sunkpizza framför en film. Lagom socialt och mysigt. Men hade ju gärna velat åkt dit. Dom hade det nog trevligt utan oss ändå! Elleeeeeeeeeeeeer??



Citizens Arrest har släppt deras första platta! Jag är så stolt, för dom är så bra!
Ni kan lyssna på skivan och till och med köpa den här:
www.citizensarrest.se/


Idag blir en lugn dag. Orkar ingenting för mitt huve gör fortfarande ont. Undrar varför?! Är det vädret? Är det för att jag håller på att bli sjuk? Eller är det en liten tomte som knackar och vill komma ut? Jag tror på det sistnämnda.


Kan man hitta på något idag ändå? Något som inte är så krävande för min tomte? Kom gärna med förslag för jag är rastlös.


Just nu kollar jag på Let´s Dance och diggar spöktemat! Men vad har spöken med fredagen den 13:de att göra? Aja, skoj iaf, och jag hejjar fortfarande på MORGAN ALLING! Men jag vet ju att Kitty åker ut, men jag vill att Morgan vinner hela tjottabalunsen!



Nu ska jag fantisera ihopp något till middag...fifan.






Löve










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0