Hepp




Jodå, nu är jag tillbaka! Plikten kallade! Lite mindre kul när alla andra skulle gå på bio ikväll. Men en trevlig och mumsig Tapasmiddag blev det iallafall! Vi åt tills maten idislades.



Jag träffade min kära Lovisa igår! Vi traskade på bio och mitt popcornhungriga hjärta följde med!
Vi såg Johan Falk - Gruppen för särskillda insattser. Vilken superfilm! Vi satt klistrade hela filmen, trotts att min otroligt lilla partyblåsa skrek efter en Tjotta.



Efter filmen följde vi Lovisa och sen var det bara hem och sätta på Noll tollerans. Men jag min sopa, somnade ju såklart mitt i det bästa. Dålit!

J & T var över och spelade spel med mig och M härom kvälla. Det blir alltid så aggresivt när vi spelar spel för M och T är lika dåliga förlorare. M är kanske lite värre till och med...tur att vi vann då! ♥
Kul hade vi iallafall, as vanligt.


Jag var snäll idag:
jag och M var ute och traskade och så kommer en tjej förbicyklandes med sitt barn som tappade ett litet smycke av något slag. Jag plockar upp och går fram och lämnar tillbaka smycket till det stackars lilla barnet. Mamma tackar så mycket och vi går vidare...
Sen säger M:
"Vet du vem det där var?"
"Näe, vadå? Vemdå?"
"Hon med barnet, det var Josefine Crafoord"

Och mycket riktigt cyklar dom om oss och jag ser att det är hon...Vad är oddsen?

Kändis, check!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0