Snokäckel!



Näe, nu pratar jag icke om min näsa, utan ormen jag höll på att stampa på! Det var i och fö sig ingen jättefarlig orm, en kopparorm. Men fasen vad jag letade pinnar efter vägen som skulle kunna röra på sig efter det...


Snart får jag åka hem och snutta kudden...gud så skönt det ska bli! Har även tagit flexledigt inatt, så det känns skönt. Men som vanligt går jag och oroar mig för att jag ska ställa till det för mina kollegor...får se om dom ringer mig.

Har fått vara lite på Ullevi här på jobbet! Jossan ringde mig därifrån med videosamtal så jag fick både se och höra my Bonoman! "When the streets have no name" & "In the name of love" fick jag höra! Det tackar jag för! Dessutom ringde Ronken och spelade in på mitt mobilsvar. Underbart säger jag! Jävlar vad jag hade velat vara där!
Helst ville jag ju höra mina favvolåtar "Sunday bloody sunday" och "Still havent found what im looking for"
Men vafan, man ska vara tacksam!
Tack mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0