Förföljaren...







Jag är inte bara två äpplen hög och har apont i halsen. Nej, jag är förföljd av Josefin Craaford! Idag cyklade hon förbi oss igen när vi var ute och vandrade...eller så bor hon helt enkelt på söder, vad vet jag?




Snart får pelikanen gå hem. Satan vad ont det gör i hälsen! Började imorse lite smått, men nu gör det till och med ont när jag öppnar käften. Kanske en pik från Gud så att jag ska hålla käften lite mer...



Superman är på boattrip till Ålant med sina vänner.
Jag fick ett lite lustigt sms och drog slutsatsen: Full som en kastrull!
"ha ha jag tror att a.Själv geow han m"
Jag vill väl också vara full som en kastrull! Men jag får intala mig att jag gör lite nytta på jobbet iaf...




Nu återstår det bara en sak för mig att säga: HejHej, Kära Alvedon!




Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:58:15
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0