Fiskbulle



Vaknade runt 17 av min vidriga, äckliga väckarklocksignal. Hade nog kunnat sova ett dygn till! Fiskbullar i dillsås med ris till frulle. Ingen vidare frulle kanske, men det ända jag har i kylen är cola och snus...

Min snubbe är i grannkommun och river kök hemma hos sin kompis hela veckan. Thats my demolitionman!
 
Annars ska jag tillbaka till kidsen och mina arbetskamrater! Vi hade det trevligt natten som var, som vanligt med andra ord!

Imorrn är det sista natten, fan det är ju lyx med bara 3 nätter!

Jag känner mig naken också! Min hårtork är inte hemma! Hur fan ska det här gå? Jag har duschat och mitt hår torkar aldrig!
Får väl dansa runt till Michael Jackson fort som fan så kanske det torkar...




Älskling AKA Demolitionman



Kommentarer
Postat av: jennii

Fick du håret att torka? ;)

2009-08-20 @ 09:28:39
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0