Det blev ingen slakt...




Jag vaknade av att det rasslade till i låset när älskling kom hem nöjd och hurtig. Han hade minsann hittat 700spänn sådär bara på gatan. Turgubbe säger jag! Jag har aldrig tur, jag bringar bara otur!

Vi var nämligen på fotbollsmatch igår kväll. Trodde att Änglarna skulle slakta Djuren, men eftersom att jag bringar otur, så spelade dom kasst och det slutade 0-0.

Nu är jag på jobbet och stormen har lagt sig för en stund. Det har varit spring här vill jag lova! Idioten har jag kört. Det är nämligen så att vi är 2 st personal på 4 barn som ska ha mat, bytas på, tröstas, tas prover på, tas kontroller på och so on. Funkar inte rikigt när barnen synkar varandra och vaknar samtidigt. Sen är det ju dom andra småplocken också. Som diskmaskinstömningar, sopor, byta sladdar och slangar och so on.
Men vi kämpar på här!

Till helgen åker vi hem till kära Forssjö! Jag ska visa gubben alla mina trän i skogen och dom bästa blåbärsplockarställena! Eller så kommer vi nog sitta med var sin öl i trädgårn i solen och bara ha det mys...



Kommentarer
Postat av: jennii

Hoppas ni får d härligt i Forssjö gumman! Skulle va kul att träffas allihopa snart. Kanske ta ett parti "Me andra ord" =0)) Kramkram! OBS!! Jag har skaffat mig en ny blogg.

2009-08-29 @ 20:09:12
URL: http://mrsjennii.troop.se
Postat av: Karoline

Absolut! Ni får komma till Ronken, för där håller jag hus nu för tin! :) På söder alltså :)

Saknar dig gumman!

Krams

2009-08-31 @ 23:18:06
Postat av: Sophia

SV; Det är bra det!!! =) Skönt att höra!! hehe.. Jag skulle göra det samma för dig, bruden!



Ha de så bra i natt!!!

// Sophia

2009-08-31 @ 23:38:24
URL: http://systersophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0