Älskling & Jag.



Jag och min älskade Älskling tog tåget ner till Katrineholm och bara hade det mysinen! Konsertkväll, Grillkväll, filmkväll med familjen, träffat Karin och shoppat på Söndan.

Vi kom hem med en smockad väska och fick för oss att vi ville avsluta vår helg med bio. Tarantinos nya. Men det fick vi minsann inte! Tokbokat överallt. Så vi får ta tag i det där med biorio en annan slags kväll.



Blev väckt idag av att hjärtat ramlade in genom dörren på sin lunch. Vilken överaskning! Han hade dessutom köpt frukost till mig! Gah vad jag Älskar den mannen!



Jag fick ett ryck och började städa lite hemma hos Honom. Det blev skitfräscht, men det var något som saknades...BLOMMOR! Inte konstigt att jag sover så länge. Måste ha lite syre!
Sprang iväg och köpte lite grönsaker till gubbens fönster. Det uppskattades när det väl märktes.
(Karlar har lite svårt att se sånt tror jag?)


Nu sitter jag på jobbet igen. Känns som att det var igår jag flydde härifrån. Swoooosh säger det bara, så är man tebax! Men det gör inget. För jag är omringad av sötnosar här.

Imorgon, Tisdag ska Lovisa komma till mig och pimpla kaffe! Kanske bjuder jag på en och annan fiskpinne också!
MYS!



Måste fan tvätta också!







 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, blev det sådär som att han kom hem, märkte ingenting och du blev mer och mer irriterad och stampade med foten i marken och till slut väste fram "MEN SER DU INGEN SKILLNAD?" och han skruvade på sig och frågade sen "Ny tröja?" :P En klassiker när killar ska försöka se någon förändring ;)

2009-09-01 @ 08:05:34
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jaaaaa ungefär så var det! Jag vet inte vad det är. Min killkompis frågar på automatik när han är hemma hos mig om jag har bytt gardiner, för annars hade jag sagt: SER DU VAD JAG HAR GJORT!?

2009-09-01 @ 19:04:52
Postat av: Karoline

Jaaaaa ungefär så var det! Jag vet inte vad det är. Min killkompis frågar på automatik när han är hemma hos mig om jag har bytt gardiner, för annars hade jag sagt: SER DU VAD JAG HAR GJORT!?

2009-09-01 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0