Å Skalman han äl tlött!


Jag dog. Jag är död. det ända är att jag fortfarande har puls och andas. Jag är helt mörbultad! Helgen har varit finfin, jag ska inte vara en surtant, men lite surt var det att lämna en varm famn igår kväll ska ni veta!

Har varit hemma i Forssjö och hälsat på familjen. Men mest åkte jag för att få träffa min bästa Farmor. Tänker på henne flera gånger om dagen och jag vet att hon vill oss allt gott. "Ha kul och ha det så bra" Finns det något bättre tips? Näh! ♥

Var ute med Mette-Marit i skogen och plockade blåbär. Eller hon gjorde...hon snodde dom bästa buskarna med mest blåa bär på. Glupska hund! Sen var hela hennes vita tryne lila...

På vägen tillbaka bad jag henne gå före mig för att skrämma bort alla äckliga ormar jag inte trodde att jag skulle träffa. Men mycket riktigt viker Mette av från stigen och hittar en orm...och så skrämmer den mot mig! Äckliga djur! Eller det är inte ens djur. Det är ogräs! En avkomma som borde förintas!

Annars har jag myst med mamsen, papsen, Lins och mormor! Kört bil har jag också hunnit med!

Träffade Lovisa i Fredags. Skulle möta upp henne för lite party. Och när jag möter henne vid centralen hoppar plötsligt Fia fram från en stolpe! Så det blev tjejkväll + Ronko och vänner senare på kvällen. Riktigt lajbans!

På Lördan fick jag äntligen träffa min stålman som har jobbat och slitit som ett djur hemma hos sin kompis som renoverar kök. Det blev en trevlig utgång, men gamlingarna blev lite slitna och åkte hem och skedade istället!

Nu kallar plikten igen. 4 rätter, sen ska vi hem till landet nästa helg och filosofera med kor!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0