Woho!




Kollade just in min statestik och den hade höjt sig en massa! Skoj att folk får för sig att läsa. Sen om dom tycker det är intressant är ju en annan sak, but still, but yet!


Idag har jag ätit godis till frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, och kvällsmat. Hej, hej cancer!
Måste dock säga att jag åt pannbiffar med potuttisar, lingon och sås till kvällsmat. Duktig tjej!






Jag var så rädd igår.
Jag har varit ledig nästan en vecka, och igår var jag orolig att jag skulle jobba...så jag frågade C vad klockan var minst 23 gånger. Tillslut undrade han varför jag var så ivrig att veta vad klockan var.

"Jag kanske jobbar!? Jag kan inte somna förens jag vet att dom inte har ringt efter klockan 21."
"Du har missat att du ska jobba EN gång. Skärp dig, du är ledig"
Jag kunde ändå inte ge mig, men efter 21.2o kunde jag slappna av...
Är inte van vid att vara ledig så länge!

Och nu kommer mitt straff för att jag har varit långledig: Ett rackarns trångt schema. 4 nätter nu, ledig två, jobba 3. And so on...





Imorrn ska jag sova gärnet! Om det kommer Påskkärringar och plingar på ska jag be C skrämma iväg dom! I need my sliiiip!


Respekt åt nattjobbarna!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vi ses imorron, YEEEES! :)

2009-04-09 @ 23:15:34
Postat av: Karoline

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Gud så trevligt! 123 år sen vi sågs känns det som! :)

2009-04-10 @ 01:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0