Pepp.


Mina vänner, min familj, mina arbetskamrater och Lars värmer mig just nu...





Vi är lördagens änglar som virvlar i stan.


Vi är dom som du hatar en söndag på dan.

Vi är dom som kan skratta åt allt som e svart.





Vi är dom som har hjärtan av ädel titan.













Vi är änglar me blickarna högt i det blå.

Vi är dom som förlorar men jublar ändå.



Vi är dom som kan skratta åt allt med varann.

Vi är dom som kan gråta när ingen ser på.


Vi är gårdagens kärlek å stora i orden.





Vi kan om vi vill men vi kräver support.


Vi är dom som förbannar det gråa i grått...

















 Se hela bilden



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är dom som vill ha allt...

2009-04-28 @ 08:15:28
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Så är det! =) Är det så mycket begärt?

2009-04-28 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0