Pizza


Idag mår jag som jag förtjänar och därför förtjänar jag även en pizza! Tror det var i vintras som det var senast jag åt, så nu ska jag njuta gärnet!

Var ute med min gamla klasskompis Linda igår. Vi hade inte setts på åtta (!) år. Det var jättetrevligt och det lär göras om!

Fick också agera syster då en misshandlad karl hamnade framför fötterna på mig när vi var påväg hem. Man ska inte säga att man gillar Hammarby högt...
Frågan är om man får betald arbetstid för sånthär?

Näe nu är jag så hungrig så jag lägger mig ner och grinar snart. Dags att beställa!




I am a Pizza, ready to eat!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till vinsten :D

2009-04-26 @ 21:40:18
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0