Påsk at work




Jag jobbar ju hela påsken. Det gör mig ingenting. Jag firar ändå inte mer än att äta godis! Det ger lite mer kosing i plånisen att jobba storhelg och då kan jag spara undan till körkort och utlandssemester!


Jag blev väckt idag av att det tokplingade på min dörr. Det var min farbror kärlek och våran granne. Då var klockan 17.3o. Dom ville att vi skulle åka på bio, så det gjorde vi! Aliens Vs Monsters. Klockren film! See it!
Sen var det bara att slänga i sig en börjare efter bion för att sen bli skjutsad till workie.

Den sötaste i hela filmen!


Jag var sååå irriterad på mig själv i morse. Klockan o7.15 tänkte jag traska mot bussen, men då krockade mina två hjärnceller och kom på att, "hallå! Det är helg! Det går bara 2 bussar i timmen?"
Och såklart gick den första precis när jag kom på det, så jag fick sitta som ett återupplivat lik på jobbet i 3o minuter till! Det är mycket för en nattworker...



Dessutom var busschaffören skitdryg och stod längre bort och vägrade släppa på folk på bussen! Jag stod och blängde allt jag hade och låtsades kolla på min klocka jag inte hade, för sen var han också. Bara för att jävlas med mig...Han hånlog dessutom när jag gick på bussen. och jag surade tillbaka. Gubbstrutt!
Ramlade ner i sängen så fort jag kom hem med andra ord...



Nästa månad ska jag tradera hem en Burberry väska! Vill ha!




Kommentarer
Postat av: Caroline

NÄSTA MÅNAD? du har säkert några kronor över nånstans så kan du buda hem den redan inatt ;)

2009-04-11 @ 23:04:07
Postat av: Karoline

Oh nej! Det kan du fetglömma :)

Är fattig som en råtta. Betalade körlektionerna här om dagen och har två födelsedagar att betala...men skänk mig gärna en ;)

Sees soon!

2009-04-12 @ 23:13:50
Postat av: Käringen

Burreberry är skiten! Du kan få parren av mig också, helt oanvänd (pga att den luktar gammal översminkad tant, ja tack)

2009-04-13 @ 10:16:48
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0