Long time, no see...



Var ett bra tag sen jag skrev. Har liksom haft lite fullt upp med dittan och dattan och har väl inte haft någon riktig lust att skriva heller, och då blire la inge bra?


Var med Jennii (ja hon stavar så) i måndags. Vi drog in till stan för att köpa maskeradkläder! Jag vet inte om jag vill avslöja nått än, men det är ju filmtema på Anne och Johnnys 60-årsfest och jag ska vara en grym tjej. Ni kan ju alltid gissa vem jag ska vara?




I Fredags var jag på afterwork med jobbet efter en dag av föreläsningar. Det var rackarns trevligt! Men vid 21-tiden var jag så mätt på öl och trött i ögat, så jag vimsade hem och somnade på soffan och missade förstors programmet jag började kolla på. Vaknar till lite av att C bär in mig i sängen, men sen var det svart tills dagen efter. Jag var hur trött som helst med andra ord.


Har annars kört en massa bil! Det går bara bättre och bättre. Så jag är inte så hopplös som jag trodde att jag skulle vara!


I helgen åker vi till Kattne. Det ska bli så skönt att komma hem! Var länge sen nu. Iaf en månad sen!



Idag har jag storhandlat! Jag förstår inte hur man kan sätta in en kombi kyl/frys i en tvåa!? En skitliten kyl och en skitliten frys? Hur tänker man då? I en etta med kokvrå skulle jag förstå, men i en två, nästan trea? Jag var ju tvungen att trycka in all mat i frysen och till och med slänga en del. Ska det va så? vavava? Jag ska slänga ut skiten så fort det blir bostadsrätt och köpa EN kyl och EN frys! Nu är jag dessutom fattig, eftersom att jag handlade mat för 14oo. Så kan det gå.



Ska det vara så?





Kommentarer
Postat av: Anna

Så ni ska ner både den här helgen och nästa? Det är väl kalas för dig den 13:e eller är jag ute och cyklar nu? :O

2009-04-02 @ 08:17:58
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

På måndan där va? Yes då kommer vi också ner! Du är ute och cyklar om du vill Anna =)

2009-04-02 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0