Lång vakenhet.



Sista natten nu! Nu på morgonen drar jag med tufftuff-tåget till mor och far. Det dåliga är att det är helg. Och det dåliga är ju att tågen går muppigt. Ja men byt gärna tåg i Eskilstuna! Eller ta ett x 2ooo för 2oo spänn extra! Eller så åker du klockan 1o.3o! Ja det gör jag.

Så det blir ynkligt lite sömn och en massa häng på centralstationen! Jeeeeeeeeej!
Huvudsaken är faktiskt att jag kommer fram...



Idag ska min födelsedag firas! (3 månader för sent) Men bättre sent än aldrig! Min far ska även firas, och min sis. Blir nog kalastrevligt! Min man kunde ju synd nog inte komma. Han är en sjukling och jobbar imorrn, så då blir det bara en natt = onödiga pengar.


Ska försöka flörta med mami och papi så att vi kan grilla idag, eller imorgon!
Jag gav ett förslag till C, eftersom att vi bor högt upp och jag ville grilla, fast är för lat:

"Kan man inte ställa engångsgrillen på spisen?"
"Vad händer då Karro?"
"Ja, filtret kanske brinner upp...just ja..."

Det bidde ingen grillning.


Ja, jag gjorde väl en Karro i förrgår...
Var toktrött, missade min buss. Åkte hem. Skulle ta av mig kläderna för att krypa ner i sängen...JAHA, har på mig arbetströjan...så kan det gå när man är trött!

Andra saker jag gjort på tröttan:

• Låst grannens skåp och undrat vart i helvettur mitt lås tagit vägen...(upptäcktes kvällen efter)
• Kopplat i sondmaten ställt in satt på, men inte kopplat = ombäddning av säng + ny mat.
• Försökt komma ut ur omklädningsrummet med hjälp av lampknappen istället för nyckelknappen. Jag kom ut efter ett tag när det hade kopplat

tokigt det kan bli!



Kommentarer
Postat av: Käringen

Haha du är bäst min kråkis! =D

Hoppas du kom väl fram... love you darl <3 ^_^

2009-04-13 @ 10:14:06
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Anna

Hahaha! Använt lampknappen :D Du märkte inte att det hela tiden blev släckt och tänt :P Haha!



Jag gjorde den missen en gång på jobbet att jag gick in på toa och kände att någonting inte var som det brukade men det tog en stund innan jag kom på vad det var. Sen kom jag på att jag hade glömt att tända lampan :D Då har man mycket i skallen, haha!



Ses om några timmar! Ordna en grillfest då vetja ;)

2009-04-13 @ 10:26:11
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0