Kill Bill.




Oh yes! Jag och mina vänner ska ju dra på 30-års fest med temat Film på valborg! Ska bli så asabasakul! Jag kan nu avslöja att jag ska vara tjejen i Kill Bill - Hon som vill döda sitt ex.
(Jag bestämde mig att jag skulle vara henne innan det tog slut)
Så det ska bli najsnajs med blod och grejer!

Snart ska jag dra mig till arbetet. Plikten kallar! Natten som var, var jättelugn och mysig! Bubblade på hela natten.

Skulle ha träffat Johnny idag, men när jag vaknade så insåg jag att jag var död och att solen inte sken. Tur att vi alltid prellbokar allt :)

I helgen drar jag till Kattne för att kolla på Citizens Arrest och kanske mingla in till stan lite för att kolla läget. Räcker ju att välja en krog så stöter man på alla gamla veteraner :)







Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul, jag trodde inte du skulle komma på spelningen! Då ses vi då!

2009-04-28 @ 22:40:03
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jo nu kan jag allt! =)

Ja det gör vi! Apse!

2009-04-29 @ 01:36:34
Postat av: Jennii

Du rockar!!!

2009-04-30 @ 10:31:09
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0