Har ni fest eller?




Jo, ungefär! Vi hade köpt med oss godis, chips, cider, ost ch kex till jobbet för att lyxa till det lite. Jag blev så mätt och gravid! Men guuuh så goddie!



Sista natten nu! Skönt med lite ledighet. Då kan jag få se på Robinson!

Idag klockan 14.15 ska jag köra igen. Undra om jag kommer att vara trött? Jag är inte lycklig när jag är trött iaf...Där är min kära och jag väldigt lika. Pissigt morgonhumör x 2.






Måste köpa mig vindskydd till balkongen! Det blåser satan uppe hos oss och i helgen pajjade en kruka som hade blåst ner. Så är det när man bor för högt upp! Ge mig ett radhus med en liten gräsplätt!












Kommentarer
Postat av: caroline

Tack för grattiset o kramen, jag klarade nästan o va hemlig ;)



Det där med radhus löser vi, ni kan väl flytta hit till hässelby, tänk så trevligt vi skulle ha!! :)

2009-04-22 @ 07:58:29
Postat av: Käringen

Bast är snyggt!

Hoppas körningen gick bra...

2009-04-22 @ 15:26:17
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Oh ja! Tänk om vi skulle bli grannar!? Gud så tokigt kul! =D

2009-04-22 @ 15:51:35
Postat av: Karoline, the other käring

Ja, jag vet, men det ruttnar så lätt när det blir blött. Hade en bastmatta you know :)

Körningen gick sissådär :)

2009-04-22 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0