Glad Skärtorsdag!


Är det idag man ska äta godis?! Jag har iaf ätit det till frukost idag...
Köpte godis för 18o spänn igår! Man ska aldrig handla när man är hungrig/sugen.

Jag tänkte att det måste väl komma ett gäng påskärringar och plinga på!? Men här i Stockholm verkar det inte finnas några påskkärringar. Får se om det kommer nåra små idag. Det vore gulligt! (som den tant jag är)

Gav min man en fetingpåse med godis och spelet FamiljeGeni! Kul spel!


Så här mycket godis rymdes i hans påse...



Och tänk att jag också fick något! Fick gula, fina tulpaner och en vit skjorta som jag har letat efter! Tack min raring.




Mina fina blommor, och min fina skjorta...



Usch, efter Påsken måste vi börja motionera! Har varit duktig på det dom här dagarna när solen har lyst, men nu vettifan. Inte vill jag traska ut med risk att gud pinkar på mig!?




Kommentarer
Postat av: Annen

Tror det är på lördag man ska få sina påskägg, men jag gav ett till Oskar redan igår kväll och ett till mormor idag så man får väl göra lite som man vill helt enkelt :) Fina godisskålar du har förresten.

2009-04-09 @ 22:04:20
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jahaaa! Trodde det var skärtorsdan! :)

Ja, men sånt där kan man rucka lite på medans man inte har barn!

Tackelitack! Dom är riktigt stora också! Så mycket godis blev det! :)

2009-04-10 @ 02:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0