Vad är det frågan om?


Jag tänker ibland, tro det eller ej. Just nu tänker jag på musik! Jag kan inte riktigt förstå dagens musik. Nu förtiden lyssnar man inte ett dugg på texten, (musik är ju trots allt en slags poesi eller brukar ha ett budskap) Man lyssnar på nått som är mixat med en dator. (det är inte ens riktiga instrument längre!?)
En låt som är väldigt populär är ju "Sweetest ass in the world" (WHAT!?) Vadå sweet röv? en låt om hur snyggt arsle nån har?! Folk lyssnar på låtar utan att ens lyssna på texten. Då kan man ju lyssna på allt möjligt som nazilåtar, våldtältslåtar och vad som helst utan att veta om vad det finns för innebörd?
Några låtar som jag tycker är tokiga:
♦ Boten Anna- Busshunter
♦ Dunka mig - Frida
♦Do what your told - Sebastian

Jaja nu ska jag sluta tjata, alla är olika, but still!



Jag fick snabbesök av mina föräldrar idag! Dom ska till Cypern! Varför lämnar ni oss i det här pissvädret!? Sola åt mig, är åt mig, bada åt mig och köp oliver till mig! Papi började tapetsera i min hall! Hoppas det blir braeh! ♥

Jag har just myst med min jättesöta bäbis här på jobbet! Det är nog världens gladaste unge! Så himla mysig och alltid glad.

Fick äntligen jobba med Caroline! Har inte sett henne på evigheter! Snackat lite skit och moffat godis! Mjum mjum, namnam! Nu är det min sista natt, sen börjar jag extraknäcka hos min gamla patient som personlig assistent! Det ska bli roligt och spännande minsann!



Jag ska till Tandläkarn den 15de! Nooooh! Stackars lilla plånisen! Jag är dessutom säker på att jag har hål!
("Hela din lön tack") Jag ska aldrig mer äta, bara borsta tänderna! Jag som har min supersnobbentandborste! Tyck synd om mig! Snälla?


Nu kollar jag på Superzise me! Läskig film! Jag blir mätt, illamående och äcklad! Så mycket sunk i den maten så det är sjukt! Han blir fet, trött, luktar äckligt och orkar inte ens mysa med sin tjej längre! Och han blev så här på bara 30 DAGAR!? Galet hur stora drickor dom har där borta i staterna! Fyralitercola? Noooospanks?



Jag älskar ju inredning som en del vet. Det är en dyr hobby, och den blir extra dyrt om man ska tröttna så fort på allt och får nya små idéer. Ja man är tamigfan aldrig nöjd! Jag vill måla om sovrummet igen. (Målade om i våras)
Näe ja får hejda mig ett tag. En sak i taget dammit!




Jag vill krypa ner i min säng nuuuuh! Det är svinkallt på jobbet just nu! Istiden here i come! Synd bara att min Snusmumrik ska jobba och jag måste vakna själv, med min mobils skärande signal istället för lite pussar i nacken. Surt, men thats life.



Nu ska jag kika vidare på tjockisen! Take care, och ät inte Mc´dummies!


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom till Kattne den 20:e och gå på Citizens Arrest med mig! :|

2008-09-08 @ 08:22:02
Postat av: Anonym

Jag ska checka läget hur jag jobbar! :)

2008-09-12 @ 04:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0