Sushi!



Jag och Krickan ska försöka leta reda på det nya sushi stället nere i centrum idag! Jag är redan hungrig och blir ännu mer hungrig när jag skriver om det! Mjum mjum, ge mig mat.

Jossans inflyttningsfest var kalastrevlig! Även fast man inte såg mycket av Jossan som jag förstår var upptagen med alla gästerna, så var det jättetrevligt att prata med allt folk som var där! Hennes bror har gått bartenderkurs och så fick man beställa en drink av honom! En jättegod drink fick jag! Så det var kalastrevligt!

Sen drog sig Kristin hem för att knoppa och jag drog mig in till stan! Kallt som gatan! Vi tog en öl på en skum krog i gammelstan. det var urmys! Sen prommenad genom gamla stan. ♥ Sen blev det sängen, men somnade redan på bussen mot älsklings axel on way hem! Trött som ett lik.

Idag åker mor och far hem från värmen! Tror dom saknar oss lite, för mamma längtade hem! Och min mor och jag är soldyrkare så det var lite snopet! Dom verkar ha haft det grejt iallafall!

Jag jobbar inatt, så jag lär uppdatera om ni känner mig rätt!

Kram på stan!

Uppdatering minsann!

Sitter på jobbet och har en liten lugnt stund! Mina småpojkar har en förmåga att vakna samtidigt och då blir det idioten! (ni vet det där man alltid körde på idrotten) Men det är skönt att det händer lite också så man inte blir hur seg som helst och timmarna kamellånga.
Men nu sover dom små liven gott! Den ena i sin fina vagn och den andra i sängen.

Jag ska sova länge idag. Och drömma en massa skoj som jag brukar! En gång drömde jag dock att jag och Kristin skulle åka färja. Så började vi sjunka och sjönk också! Jag vaknade svettig och gnällig i famnen på min gosse och somnade väldigt tryggt om. För jävlar i mig om det hade varit på riktigt! Hua! Det var ingen Birka Paradisebåt där inte!




Idag har jag varit duktig! Jag hatar att ringa och så. Eller jag får väll aldrig tummen ur att göra det snarare. Men idag fick jag min mobilräkning: 970spänn! Nono! Så jag ringde 3 och fick prata med världens kanske trevligaste tjej! Hon var verkligen det! Man brukar aldrig få bra bemötande. Man blir alltid lurad eller påprackad saker. Men inte hon! Hon önskade mig till och med en trevlig dag! Tack detsamma, tack detsamma! Slutade med att jag har fast pris varje månad på 550spänn istället för 900-1000! Det tackar jag och min plånis för!

Jag har kollat på två lätt tittade filmer ikväll! Offside, som är klockren!
"fucking skates! We have a problem with skates"
"When i went in the gymnasium i wanted to be a kock"
hehe, jag skrattar om, och om igen!

Sen kollade jag på en liten mysig fjortisfilm! Bombay dreams. Me like svenska movies!
Jag fick min gamla patient och vän att kolla på svenska filmer! Han som alltid snackade engelska så man blev tokig!
"Karro, give me my green tee"
Oh yes, jag färgade hans te med grön karamellfärg! Han garvade och drack upp allt och sen var han grön runt munnen halva dan. Då hade vi lajbans!

Jag har äntligen fått upp min tapet! Eller okej, min älskade papitjolo kirrade biffen! Det blev riktigt toksnyggt! Så nu behöver man inte ha 100% ångest över den! Bara 40%
Jag fyllde i ett formulär om hur nöjd jag var med min lilla hyresvärd Sollentunahem. Då fick jag frågan om jag ville att det skulle bli bostadsrätt! Oh yes me want! Då känns det som att man har lagt ner alla stålar i nödan!

Sushin var by the way skitgod! Jag kommer att äta där fler gånger, det är ett som är säkert!




Ett till by the way! Pratade med min kära Karenina idag! Jag saknar her!
Hon skickade senare en bild till mig på hur bert! Ni vet Bertstjärt? Bert Ljung? En bild på hur han ser ut idag! Det var skoj! Men han är ju inte lika söt som då direkt.

      

Ser du likheten!? Men är inte den andra är lite skäggigare så säg?






Vill dela med mig av lite skojiga länkar som jag tycker är skitroligt såhär på nattakvista!

                                                                    
                                                                     http://uk.youtube.com/watch?v=u28V-_CLc8c

                                                                      http://uk.youtube.com/watch?v=yJGThaGdR80

                                                                      http://uk.youtube.com/watch?v=FvM0ryhD5rY

                                                                      http://uk.youtube.com/watch?v=05hDiLTDkFo 

                                                                      http://uk.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4





Nej nu är jag lite seg i brulén! ska kika en filmis!  En svensk skaré bli!

Tace Care! Bye bye then!






Kommentarer
Postat av: Anna

Nå? Jobbar du eller inte? ;)

2008-09-15 @ 16:02:54
Postat av: Karro

Jobbar tivärr! Fan dom får väl planera sina spelningar efter mig dammit! Tell them that! Krams

2008-09-16 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0