Lilla Lampan...



Jag var bara tvungen att ha den! Hade spanat in den ett bra tag och när jag såg att den var på REA slog jag till! Dumma Karro, mamma blir inte glad. Men vafan det var ju 4ookr rabatt! jag är ledsen, men had to.

Min ända lediga dag sitter  jag inne och framför datorn! Usch vad gråtfärdig jag blir på mig själv! Jag och C ska ta en långprommenad ikväll. Det är perfekt för då får man tid att prata med varandra och samtidigt få lite kall höstluft i halsen.

Jag har varit rörmokare idag. Eller ja, vårt avlopp har kleggat igen, så jag gic till atack me kaustiksoda! Shit vilken fräs det blev, och näsan kliade så jag trodde jag skulle sprängas inifrån eller nått sånt.

Hittade lite bilder från i somras som jag hade glömt bort helt. Tänkte dela med mig lite av det fina vädret och lite kärlek!





        Sen har jag pulat och fixat med lägenheten. Finns inte så mycket att ta av men lite gardinbyte, blombyte och stolsöverdragsbyte så gick vägen hem! Nu kliar det i fingrarna efter ett nytt matbord, men jag måste faktiskt ge mig nu. Det viktigaste först!

Hade besök av C´s trevliga vänner i Fredags. Vi åt middag och spelade Buzz till sena natten. Kristin kunde sova iaf, och det var tur! För när man spelar Buzz för kung och fosterland blir det lätt högljutt.




Nej nu ska jag dra mig till duschen som jag harsagt i tre timmar till mig själv. Jag blir slö när jag är ledig såhär kort stund! Banna mig.


Oink Oink!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh så fiiint! :) Jag kanske skulle slå till på en sån lampa jag också, va det från Ellos?! KRAM

2008-09-24 @ 00:05:53
Postat av: Anna

Snyggt du bor då :) och mysiga foton på er två!



Jobbar du den 4:e oktober? Spelning i Flen då av alla ställen!

2008-09-24 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0