Jobb-igt!




Jag och C kom hem från en skön helg hos mor och far igårkväll! Så skönt att få lägga sig och sova en stund! Men nej då! Vi hde precis lagt oss i fosterställning då telefonen ringde: Det står att du ska jobba ikväll...
Oh shiiiit!? Nej jag hade ju dubbelkollat!? Jag fick panik. Sånt är det värsta som kan hända! Men som tur var så kunde världens snällaste Gun-Maj vara kvar så jag slapp stressa till jobbet och vara förstörd resten av natten. Somnade i Cids armar efter att jag hade gråtit ut lite hos honom. Han är världens bästa lugnare! Jag känner mig trygg i hans armar och lugn när han säger att jag inte är en dålig människa och att sånt händer alla.

Trodde jag skulle jobba imorgon natt också, men det blidde inte så! Så jag blir hemma med min sjukling som åkt på flunsan. Jag är inte bara syster på jobbet minsann! ♥
Imorgon flyttar vi till Astridhuset! Vi har legat på neuro i ett antal år och ska nu tillbaka! Jag har bara jobbat här i 8mån och nu ska vi börja med nått nytt, så det känns som att jag ska börja nytt jobb igen! Det ska nog gå kalas!


Vad har hänt annars på senare dar? Inte ett skit tror jag. Eller jo det har det säkert, men min lilla hjärna vill inte som jag vill klockan o2 på natten! Min älskling har fyllt 22 idag! Eller ja, igår blir det ju nu...men iaf! Grattis för hundraelftioandra gången min gosse! Vi ska fira med en Soumikryssning och så fick han bra-att-ha-saker av mig: Rakskum, (Han ser ut som en tomtegubbe i sånt) Kallsonger, (fan va dålig fantasi) Strumpor, (Ännu sämre fantasi!) och så fick han frukost på sängen. (utan sång, lika bra)

Annars har jag bara sovit! Sova är nog det bästa jag veeeet, och nej jag vill inte vänta till graven för det är såååå skönt!
Sen när man vaknar ser man alltid ett vackert ansikte, eller en snygg rygg. Duger finfint åt mig!

Sitter och kollar på kläder på nätet! Jätteskoj! www.dress-for-less.se Det låter porrigt, men i själva verket är det en outletbutik på nätet! Najs säger jag. Aja baja inte röra Kärrol!


                                                      Ska nog se en film nu! Det blir toppen! Full fart!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbar du den 20:e september?

2008-09-02 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0