Jag höll det jag lovade...




Jag sov länge! Och länge...vaknade av att ingen mindre än min älskling skedade lite med mig. Uppskattat uppvaknande vill jag lova! Och vad var klockan om inte 18oo! Nu är jag tillbaka i mitt andra hem och värmer välling för fullt! Alla mina två småttingar är förkylda och hostar och snorar. Stackars mina plutts. Men med lite adrenalininhalationer blir allt lugnt!

Ja, jag hann ju inte med så mycket mer än att äta mat och pussas lite innan jag skulle dra mig igen. Denna månad är verkligen muppig! Jobbar hela tin, här och där! Hoppas nästa månad blir bättre för den här har verkligen varit hemsk, jobbig och vidrig.

På torsdag är det bröllopsprisentplanering! Någon som har ett bra tips på bröllopsprisent? Vi är jävligt kluvna på vad vi ska hitta på till Tony och Jennie. Dom har ju liksom olika intressen och då är det tamigfan extra hard! Men ska bli himla kul att få gå på bröllis!

Fick sms av mor min när jag vaknade! Dom var fast i Cypern pga trasigt plan! Dom skulle få åka nu ikväll istället och pappa missade sin jobbdag. Så jag var aporolig när jag fick veta att dom skulle åka hem i ett lagat, trasigt plan! Skickade ett snabbt desperat sms att jag älskar dom, om något skulle hända. Man vet ju fän aldrig!
Nu har jag fått leveransrapport, så nu vet jag att dom iaf har landat tryggt! Så nu kan jag pusta ut lite.

Jag och C var på bio härom veckan föresten! C hade fått biljetter av Krickan i födelsedagsprisent. Det var en jättebra prisent!  Vi fick lite kvalitetstid samtidigt som vi fick se Arn! Den var jättebra tycker jag minsann! Så see it, see it!

Ja, nej nu kommer min hjärna inte på något mer att förmedla förutom att jag är saltlakritssugen som alltid.













Kommentarer
Postat av: M

jag var inte ensam om att jobba i natt

2008-09-17 @ 02:46:53
URL: http://mazlin.scriptorium.se
Postat av: Caroline

Ses ikväll!! :) Då kommer jag o hjälper dej me snorisarna! kram kram

2008-09-17 @ 09:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0