Helgen...



Oh yes, jag är på jobbet! Fick vara ledig fredag, lördag bara. Men jag har hunnit med mycket! Lilla mamsen kom upp i Fredags och då åt vi ute på mitt favvoställe no8! En labanesisk tror jag, Wok, sushi, friterade räkor/kyckling, ris, grytor och friterad banan med glass! Fifan vad min mage var glad den kvällen!

Sen åkte vi hem och sov och laddade inför lördagen. Ladies night. Damernas afton! Jag hade beställt i medelklass med så bra sittplatser som möjligt. Men vart hamnade vi!? Långt upp i taket! Jag och mor kände rejäl svindel och vi fruktade för våra liv. Det konstiga var hur dom hade planterat allt folk. Utspridda över översta läktaren!? Och det var inte ens i närheten på att vara fullt. Så jag och mur flyttade ner oss till en mycket bättre sittplats utan svindel! Och showen var kalaskul! Full fart med underhållning och musik. Stenmark sjunger som en gud.

Sen mötte vi upp meine cleine Schärlesch och tog oss hem med tunnelbanan. Och vem hoppar inte på exakt på samma vagn, exakt samma tåg, och exakt samma tid!? Joooo Kristin! Världen är så tiny! Vi åkte hem och tog en stänkare/sängfösare (martini) innan vi gick och lade oss! Eller ja vi bubblade på en stund förbi midnatt. Det var trevligt och mys.

Dagen efter, alltså idag, åkte vi till Uppsala. Vi skulle hälsa på min farmor som har opererat sig. Så vi var och hälsade på, för att sen bege oss till IKEA. Där blev det vitrinskåp till vardagsrummet! Det blir nog skitsnyggt! Jag var lite stressad eftersom att bussen gick klockan 20 och klockan var redan 18 i uppsala.

Såklart blev bussen försenad. Och inte bara en minut, inte två. utan 25 jävla minuter! Fick panik eftersom att jag har arbetsmoral så blev jag önnu mer stressad!


Men jag kom till jobbet! Men nu är jag för seg för mig själv...


NATTI PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Var med och tävla på min blogg och vinn en bok!

2008-09-29 @ 03:36:08
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick operationen?

2008-09-29 @ 08:29:42
Postat av: Caroline

Låter som ni hade det trevligt! :) du jobbar väl inte tis, ons, tors med mej va?! Kram

2008-09-29 @ 08:59:41
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0