Full fart!


Here we go again! Jag ärpå jobbet, klockan är o4.3o och jag har kommit ur min svacka! Jag har bara två arbetsnätter denna vecka! Najs, sen är det inflyttningsfest hos Jossan (skoj!) och Mys med pojken min som jag inte sett på år och dar! Även fast man bor ihop så ses man jävligt sällan, tro det or not. Idag sågs vi inte alls. Jo om det räknas imorse när jag var förvirrad och död?



Den här veckan har jag varit en mycket duktig arbetsmyra! Dom två dagarna som jag var ledig jobbade jag hos min gamla patient som personlig assistent! Jag jobbade ju på REHAB förut för dom som inte vet. Kärringen far hit och dit hon! Det var jätteroligt och kul att få träffa han och hans familj! Hoppas det blir jobb där ofta! Fick dessutom jobba med Jossan! Fina fisken! Ska kolla läget på schemat och slänga in några fler pass!

Mor ringde mig igår och sa att hon och pappa hade vrit vid våran absoluta favvobeach i Cypern. Fan vad avis och bitter man blir när man sitter i den här gråa bunkern! Man vill inte göra någonting när man glor ut.
Jag sov till halv 12 i morsen och tänkte att nu jävlar kan jag väl inte sova mer innan natten. Men johooodå! Däckade till Harri Pottereh klockan 17 och vaknade till liv klockan 19. Jag skyller på mitt låga blodtryck. Mer laktits år lågtryckarna!



Nej nu frestade jag allt mig själv! Täskit Kärrol! Jag måste minsann köpa lakritsfiskar snart!
Det är nog bara min hungriga nattmage som snackar skit. Ger man den mat undrar den ändå, whats going on!? Men ändå ska den gå och vara hungri och sugen på saker som inte finns. Likar bra att dom inte finns. Då hade det varit "Hej mitt kolesterol! Nu är jag här!"

Det ska bli så skönt att sova sen! Sova är ju det bästa jag vet, efter kärlek och mat. Nej det ligger nog delad etta med kärlek. Jag sover bäst när jag har täcket över skallen och huvudet. Sen meckar jag fram ett litet andningshål för näsan och sen sover jag godare än törnrosie!




Jag tänkte roar er lite med att slänga in några gaml gamla bilder från när jag gick i högstadiet & gymnasiet! Skratta på!







Jaha, nähä nu har jag inget mer ovettigt att säga så nu beger jag mig!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0