Badar i välling.



Här är det mat vill jag lova! Barn bara äter och äter. Inte konstigt att dom blir tjocka om kinderna! Men dom är för söta med sina bäbisknubbkinder! Anna Skipper, du låter mina barn vara!

Idag jobbar jag med Caroline! Det är kalas! Allt flyter på så bra och man kan snacka skit mellan gångerna.

Nu är mina föräldrar hemma! Skönt att veta att dom kom hem ordentligt! Fifan ett tag trodde jag det var sista gången jag hörde ifrån dom, men jag överreagerar nog en kaka.
Nästa gång vill mamma att vi följer med, gärna det säger jag!

På fredag är den ända kväll jag kan umgås med min lyxhamburgare! Helt sjuk har den här veckan varit! Får se vad vi hittar på för mys. Jag vill bowla, han hatar bowling. Men nångång ska det minsann bli av! Vill iaf äta nån god mat på nått mysigt och fint place, och då menar jag inte Donken.

Jag har hicka! Har haft det hela kvällen! Irriterande som en myggsvärm på sommarn. Och det ger sig inte!
Gaaaah jag blir tokig!

Idag sov jag lika länge som igår. Fick en liten stund med C innan han drog till jobbet. jag somnade i hans famn i soffan komme jag ihåg, men vaknade i fotändan på sängen?! jag var totaly förvirrad. Men sen förstod jag att C hade burit in mig. Jag var tydligen väldigt tung! :D Vilken gentleman jag äger och har! 

Var toktrött när jag vaknade klockan 18. fattar inte vad det är. Håller väl på att bli en sjukling kanske. Usch, näe fan. Det har man ju inte råd med! Ingen lust heller för den delen.
Jag blev lite stressad när jag vaknade eftersom att jag skulle hinna med att äta och duscha på två timmar.
(Ja, Karro är lite trögstartad på "mornarna" så då tar två saker två timmar ungefär)
Så jag bestämde mig för att göra två saker samtidigt!
Ställde skiten på plattan och hoppade in! Men nej då, när jag kom ut hade min tonfisktomatpastasås bränts lite i botten. (Hela botten) Men skrapade man lite på ytan så fick man sig en smaskig liten måltid!

Imorrn tänker jag sova ett tag, fast att jag är ledig! Jag blir så jäkla mör annars.
Nej nu ska jag sätta på en film och äta en mack!

H e j p a !



Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan omöjligt vara tung! :)

2008-09-18 @ 08:22:45
Postat av: M

Gissa vem som ska på intervju på ks på måndag? Dock inte på din avdelning men på en annan med barn ;)

2008-09-18 @ 09:26:46
URL: http://mazlin.scriptorium.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0