tredje dagen.


Jag och C bor ihop. Det märks inte. Vi ses aldrig. Nu är vi inne på tredje och sista natten som tur är! Imorgon får vi megaumgås, hur nu det ska gå till på 5h med en trött arbetande gosse. Men det ska bli mys. Måste ju spoona!

Imorgon är jag ledig! Åååååh va najs det ska blieh!  Fast det första man kommer att börja med är väl såklart städning! Wahooo....fast ibland blir man lite på städhumöreh! Jag är det just nu, men frågan om jag är det när jag vaknar?
Man gillar bäst att städa när man har köpt nya prylar och så...nu har jag ju inte gjort det, men kanske byter gardiner så att jag blir lite sugen på att snurra runt bland färgerna! Kanske lite turkost i vardagsrummet istället för rosa? lite byte? fifan. Jag vill hem och trixa lite nu!

Jag budade hem en grej jag ska ha i hallen...eller egentligen två saker, men den ena krigar jag fortfarande om! Det är iaf väggdekoration, klistermärken som man fäster på väggen...

Det här vann jag!




Och den här vill jag vinna:




Båda ska sitta i hallen! Den första över spegeln i hallen, och den andra över dörrarna in till köket och vardagsrummet så att man ser den direkt när man kommer hem! Cosy, Cosy! bara kärringen slutar buda över så är jag nöjd!

Skulle så gärna vilja lägga in mina andra saker jag har budat till mig, men kan ju inte då det är julisar och folk är nyfikna...

På jobbet kan det gå i ett från det man kommer. Så var det idag. Först hade vi nattmöte och jag förde fram det mesta som alla ville att jag skulle ta upp. Sen var det bara in och köra...klockan o1.3o blev det toklugnt. Det varierar sig, och det är skönt!

På torsdah får vi terroristbesök av den finska avkomman, min gode gamle vän Kronk och hans skatt! Ska bli kulers!

Ååååååh kan inte någon gammal gubbe ge mig en miljon!?!?
Jag vill köpa nya garderober, måla om i kök och sovrum igen! Fifan Karro vad du är jobbig! Jag och C har samma smak när det gäller inredning, och det är kanonkalas! Annars hade det blitt problems!
Jag har en svindyr hobby som jag inte ens har råd med!  Inte att göra allt på än gång iaf...dumma dig.
Men om det är någon rik gubbe som läser det här: Rädda Karros Lägenhet!




Ska ta tag i att ta lite bilder imorgon när jag städar! ska rota ut en massa saker och sälja på tradera också! Lika bra att bli av med en massa saker som bara står och samlar råttor.

Nu ska jag dra mig. Är lite tom i pannbenet.












Säg gärna HEJ, i en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du ska bara buda PRECIS innan auktionen går ut, så hinner ingen annan få panik o lägga ett högre bud. Buda när det är max en minut kvar ;)



Fan så bra, nu kan vi sitta o tradera tillsammans dom lugna stunderna på jobbet!! :)



Åh, jag vill se fler bilder av din lägenhet NU! Det ser så fint ut!



Jag har precis rivit ner grejer från väggarna i hallen, så nu börjar det. Helvetesspacklingen av strukturtapeter... WISH ME LUCK!!



KRAM

2008-10-15 @ 12:39:47
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Käringen

VAFAN FIFAN VADÅ SLÄNGA UT DET ROSA???? VET HUT!!

2008-10-17 @ 12:25:31
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0