Tradera...

H a l l o h !
Nu är jag här igen! Både i bloggen och på jobbet!
jag har upptäckt en sak, tradera. Farlig sida för mig som hittar skoj saker väldigt ofta...Men jag har någorlunda pli på mig! Har köpt lite julklappar och så. Hoppas allt kommer fram så att man inte blir toklurad eller nått. Så godtrogen som jag är.
Jag får ta och prata lite med Caroline om hur man går till väga, hon är värsta Traderabruden! ;)

Sov till 17.3o. Hur skönt som helst! Vaknade och käkade ravioli till frukost/middag. (Man måste lyxa)
Sen drog jag mig iväg till andra sidan av stan för att hämta pojkens post. (vilken snäll tjej)
Jag och C har inte setts på 2 dar...så går det när man jobbar som en Nordsvensk. Saknar honom så det är läskigt dammit. Kanske för att han är min andra hälft.

På fredag ska jag ut med några flickor från jobbet och dricka en öl kanske två. (Hoppas Caroline kan följa) Sen tar jag min rullväska och rullar mig till centralen och möter pojken min för att åka hem till landet! Saknar den ludna besten och resterande.

Jag skulle vilja gå hem nu...ska på nattmöte klockan 19 och då blir det inte mycket fritid där inte! Får se vad som sägs. Hoppas snälla saker. För vi är snälla!

Annars har det inte hänt så mycket. Det tickar på allting. längtar efter våran matta så att vardagsrummet blir lite cosy!

                 



Några av dom möbler vi har införskaffat till vardagsrummet! Cosy, Cosy!





Nej nu ger jag mig för idag!








Kommentarer
Postat av: Caroline

Jajjamensan, jag ska hålla en snabbguide i shopping på tradera med dej nästa gång vi ses! :)

Det är väl självklart att jag jobbar på fredag :( Annars hade det varit hur kul som helst. Vi måste fixa ihop nån slags utekväll ändå, vi kan väl kolla schemat!



Jag har också köpt nya möbler, det blev en soffa från FOlkhemmet istället, den påminner om Hollywod soffan. Nu har jag bara beslutsångest över mattan! Tror vi behåller den svarta, för jag tror jag kommer tröttna poå den gröna. Eller?!?! AHHH jag blir galen!



KRAAAAAAAAAM!

2008-10-14 @ 08:06:40
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0