Nu har jag insett...


Hur farligt Tradera är för mig... Jag drömmer om tradera, att jag inte ska hinna betala i tid, eller skicka saker i tid, jag köper konstiga saker bara för att. Jag tror att jag har blivit lurad och si och så...
Näe! Hädan efter ska jag inte sälja något mer, för det verkar vara skitjobbigt, och jag ska minska ner på mitt julklappsköpande! Men det är ju bara för jävla roligt! Ett roligt och farligt beroende! Stop it now Kärrol!

Jobbar en natt till efter den här, sen är jag ledig en stund! Måste ringa upp min gamla patient och vän i veckan! Han hade ringt när jag låg och sov men han pratade in på mitt mobilsvar! Jag blev jätterädd först för att han lät som en terrorist i luren och sa att han kom från en muslimsk extremistgrupp! Hehe, det tog ett tag innan poletten föll ner, men det var skoj att han ringde!

Jag vill sova i min säng med min gosse och blivande sambo. Det ska bli skönt att det äntligen blir påriktigt! Mor och far ställer upp och flyttar! Tacka vet jag mina underbara skapare!

Något nytt som har hänt idag är att jag har tonat håreh! Så nu är jag rätt så brunis! Helt okej! Bättre än blekt för det växer som ogräs och då ser man det råttfärgade håret som alla svennisar döljer under skalpen.

Annars händer inte mycket...Eller jo! Bröllop på Lördag! Det ska bli skoj att få klä upp sig lite för en gångs skull! Hoppas jag inte får skoskav av mina nya snyggingskor som jag kapade för 75spänn! Ordpris 1500.
Sen får jag och gubben lite kvalitetstid på söndagen innan han börjar en ny arbetsvecka, suck och stön.

Jag har kommit in i en korvperiod igen! Anna Skipper skulle döda mig och äta upp min lever till middag om hon visste! Tur att hon inte känner mig. Falikorv med snabbmakaroner, fifan det kan man ju leva på såhär innan lön! Sen lär det väl bli lite mer vågade grejer som tacos...

Nej nu ska jag glo lite på nån slags film med en massa humor från TV4! Bäst för er att det är roligt nu!


N a t t i e !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jomenvisst är tradera beroendeframkallande. Det är fasiken farligt! ;)

Fast alltid kul o få in lite pengar på kontot.



Jahapp, så du sitter där o kollar på film, själv sitter jag här på andra sidan väggen (typ) o läser om vad som händer i ditt liv.



Ibland är det hårt att jobba ;)



KRAM!

2008-10-24 @ 03:25:03
Postat av: Caroline

Åhhhhh, NU vill jag gå hem!! Kan du ta o uppdatera lite nu va, så jag har nåt o roa mej me sista timmen?! ;)



kram

2008-10-24 @ 06:05:39
Postat av: Anna

När ska han flytta in hos dig? :)



Tradera är livsfarligt. Jag kan också fastna där ibland och buda på skitkonstiga saker och sen vill jag så gärna ha det så jag tänker att några kronor extra gör väl ingenting men sen sitter man där och har bjudit massor och så vann man något man egentligen inte ville ha men det var ändå kul att vinna :P

2008-10-24 @ 10:00:29
Postat av: Kärin aka hästen

Hörru! Vad gör dildon/musen där vavava?? Ser ut som en sån leeloo juuuuuU!

2008-10-26 @ 16:43:47
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0