Nähä...

H E J S !

Jag fick väl inte den väggdekorationen jag ville ha...skit och pancake! Men man får la ta nya tag! Var hos mor och far i helgen. Det var mys, men det går alltid så fort när man är där. Kommer Friday night och drar sig på söndagen...Men vi hann med att fira bror min! Vi köpte en behövlig och skitsnygg höst/vinterjacka till den stackars studenten och på lördagen träffade vi Kärin! Blev gödda med goda kakor och bulls! NjumNjum!

På söndan drog vi till min favvo-outlet: Vingåkers Factory Outlet. C köpte en snygg Tigerkostym och jag köpte JL jeans och skor! Jag hade sprungit runt och letat skor till bröllopet och dom flesta var i fel färg och kostade för mycket. Men jag hittade tillslut mitt klockrena kap: Ett par snyggskor för 75spänn! Kollade på ordpriset: 1500...Hmmm Ja sa jag inte kap?

På väg hem var det såklart problem med SJ: Urspårat tåg. Ni kommer att få byta till ersättningsbussar i Flemingsberg. Tackdå, hejdå! Men vi var relativt lugna i jämnförelse med dom andra bittra människorna som åkte...Men vafan ska man göra? Gnälla hjälper inte har jag kommit fram till. Man får gilla läget.
Vi gillade läget och som tack för det kunde tåget sen åka in mot centralen ändå.
Jag och C körde bokstavsleken: Man kommer på ett ämne t.ex. Djurarter, så säger jag kanske APA...då måste C säga något på den sista bokstaven som det slutar på och kanske säga Arabhäst. Skitlolig lek om man är övertrött!

Jag fick hoppa in en extranatt inatt. Mindre kul att hoppa in på en ledig dag, mer kul när man kollar plånisen nästa månad. Dessutom är det lugnt, så det är ju lite extra bonus!

Tradera lullar på...får se hur mycket man får saker och ting sålda för! Det jag är mest förvånad över är att en tröja som jag aldrig har använt verkar vara det mest populära av mina saker. Undra vad den kommer gå för...jag är nyfiken! Men det som man vill ha mycket pengar för har nästan ingen budat på...som C´s apsnygga tv-bänk! Konstigt, konstigt.

Ska träffa Jennie imorgon och kommer få höra en massa skoj om möhippan som ägde rum på havet! Ska bjuda ut henne när hon kommer hem för att jag inte kunde följa med.

Vi ska på bio imorrn! Bio är skojs! Såg Patrik 1,5 sist. Vi får se vad vi är sugna på att se...vi är inne på Xfiles filmen...Någon som har sett den som har kritik om den? Vore bra att veta om det är en film att satsa på.

Nu tänkte jag glo lite parlamentet!


Hugs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0