Imorgon/idag


Sitter och bävar inför imorgon. Eller idag kan man väl säga nu såhär klockan tre på natta! Jag undrar hur förstörd jag kommer att vara på brööööloppet efter bara några timmars sömn efter en jobbnatt. Fifan, dextrosol in my mun!
Ska bli kul att få klä upp sig lite! Senast jag "klädde upp" mig var på studentbalen. Skulle ju egentligen inte ens ha gått, men Kärin gav mig sin kavaljers biljett, så jag och min kära var ett par den kvällen! Det är väl två år sen då. Så det ska bli lite lolit att trä på sig en dress igen! Lär väl lägga upp lite snyggbilder sen på mig och min partner in crime ♥




Jag är hungrig! Jag tänker gå och skåpråtta efter en knäckemax med ost sen! Thank you lanstinget för att ni håller mig vid liv! Får gå vid halv 7 idag så att jag kan få en halvtimmes extra sömn! Jeeeej!


Pratade med mor idag. Jag berättade att jag skulle ta med ris och kasta på brudparet. Men nejnej! sa mamma. Köp fågelfrön istället! Pippifåglarna äter upp riset och så sväller det i magen och dom dör. (Fåglarna tål tydligen inte ris lika bra som kineser) Så jag får lyda mamsens råd och skicka ner gubben när jag ligger i koma, för att handla det!


Jag har kollat på första säsongen av "En annan del av Köping" Har inte sett det förut. Innan jag såg det har jag kännt/tyckt att det är förnedringstv. Jag är lite kluven nu. För jag tycker det är en urmysi serie samtidigt som jag vet att "normalbegåvade" inte skulle ställa upp på vissa frågor och liknande. Jag har ju själv jobbat med förståndshandikappade och vet hur godtrogna dom är. För i deras värld finns inte falskhet och oärlighet. Så jag tycker på ett sett att det är lite förnedringstv, samtidigt som jag får flashbacks och saknar mina godingar! Det är hur kul som helst att jobba inom omsorgen! Måste kolla på den andra säsongen också!


På måndag kommer söstra mi! Hon och hennes vän ska sova över hos oss och jag ska leda dom bland shopingen i huvudstada! Det ska bli mys! Vi ska hyra film och snaska massa gott har jag bestämt! Dom behöver äta dom små benranglena!

Sen är det jobb igen på onsdag...usch, känns redan som att onsdag snart är här...skulle vilja åka iväg långt bort och bara jäsa! Palmer och sol ska det vara, annars blir jag en bitterkärring!

På söndag åker jag och gubben hem till honom och börjar packa lite smått. Fifan, det lär bli en del ändå. Men det ska nog gå kalas! Bäst att göra iordning allt så det bara är att forsla saker sen.


Nej nu hotar min mage med att bli förbannad om jag inte hämtar den där satans ostmackan! Får la lyda, annars blir det väl ett jävla liv.




H e j    P å    R ä !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0