Hejs!



Nu är det dags för lite uppdatering här!
Vi hade besök av grannarna här om dagen! Det var trevligt! Vi fikade och spelade Buzz! Jag älskar Buzz! Det är allmänbildande och apkul! Snart är det bröllop för er. Ska bli trevligt att få gå på sitt första!

Har jobbat som en gris nu...och det är inte slut än. Är ledig imorgon, men sen är det söndag, måndag tisdag som gäller. Efter det är jag ledig i en hel vecka! Ska bli skönt!

Mådde piss igår men valde att åka till jobbet ändå. Man vill ju inte sätta folk i klistret och jag vill inte höra en massa gnäll. Men jag måste skärpa mig på att kunna säga ifrån också. Det är jag en mes på.

Äntligen har jag tagit tag i mitt liv! Gick till banken och ville ha ett "låst" konto. (ett konto som man inte kan ta ut från för ens om x antal år) Bankkillen såg förundrad ut och förklarade att dom inte hade nåra sånna...nehe?
"Men du har ju ett kapitalkonto?"
"Jaaaaah men det taaaar jag ju bara ifrån hela tiden!"

Så han fixade ett fondkonto, som är svårare att ta ut ifrån. Har man inte pli på sig själv, så får man ta sådana åtgärder!
Sen har jag fixat så att jag äntligen får mitt körkortstillstånd! Tuta och kör!
Sen ändrat kvartalsräkningarna till månads istället. Fan så tråkigt, men fan så bra.

Har pratat mycket med min Karin den här veckan. Känns bra, för jag saknar henne så himla mycket! Syster Karin...

Annars har det inte hänt så mycket. Ätit mat. Men nu är jag hungrig igen.

Imorrn får vi besök av Cid´s kompis och hans tjej. Jättetrevliga människor! Då blir det väl att äta igen!

Tejk Kär och slira gärna in på min hemsida!



Kommentarer
Postat av: Anna

När kan vi komma och hälsa på då? Säg en fredag då du INTE jobbar ;)

2008-10-11 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0