Brööööölopp


Bröllopet var över mina förväntningar! Kyrkan var jättemysig och brudparet var vackra! Jennie kommer nog få höra ett tag efter om att hon sa JA innan prästen hade babblat klart! Två gånger gillt gumman! Jag, min gubbe, Kronk och Viktoria splittade en taxi lokalen som blev billigare än väntat! Tack gud! Jag var heller inte så förstörd som jag trodde att jag skulle vara under kvällen. Gick väl på någon slags lycklighets&kärleksenergi! Folk borde gifta sig oftare, då kan jag få gå på bröllop oftare!

Bjuder på lite bilder på brudparet, och även på mig och min blivande man! (I wish)









Fick hem ett par toksnygga jeans som jag budade hem för 50spänn eller nått sånt! Jag har alltid svårt att hitta jeans, men nu jävlar hittade jag dom! Jag får sluta buda på så mycket nu...men man blir ju lite frestad! Jag budade också hem en cool, lite egen klocka från Marco Macali, för endast 99 spänn! Jatack, ge mig! Budade hem en lampa också som var helt åt skogen, Cid gillade den inte alls, medans jag tycker retro är coolt! Någon stackare kan få den i inflyttningsprisent!  Var också tvungen att köpa dessa söta änglavingar! Och allt är mitt mitt mitt! Vad snygg jag komer att bli! Behöver inge julisklappar iår fan.




M I N E   M I N E   M I N E !



Jag har inte fått tag på min pojk sen igårkväll! Han måste ha däckat av stress...
Vi ska flytta ihop, bli sambos påriktigt och vi trodde det var nästa helg flytten skulle ske, men så pratade C med tanten som håller i det där och det är visst nu i helgen! Dammit och shit! Som tur är så har C´s mamma fixat en massa i lägenheten och städat det mesta, men man blir ändå tokstressad! Plus att han har haft skitjobbigt på jobbet, så jag förstår att mitt hjärta däckar tidigt. Saknar honom bara rätt så himla mycket.





"Allt jag ville ha var precis vad alla andra vill ha, du vet, kärlek"



Snart är det allhelgona! Jag och C är bortbjudna så det ska bli trevligt! USch så vuxet det låter att säga bortbjudna! Men det är ju det vi är. Ska man ha på sig nått snyggt? Måste man handla nått? Näefan jag får ge mig. Har säkert något bärbart hemma!



Nej ju ger jag mig för inatt!


H e j   H e j !

ψ






Kommentarer
Postat av: Caroline

Mne åååååh så söta ni är ihop! :) Vilka FYND du gjort, måste nog också kolla lite grejer till mej, o inte bara till barnen...

Ha det bra, jag hoppas vi ses snart!

kram

2008-10-30 @ 10:47:15
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Längtar efter min stora tös och sambo, och kan hålla med om att ni är för gulliga tillsammans! Brudparet också jättefina. Hoppas flytten går bra, pappsen o jag hade kommit om det gått det vet ni! men vi ses ju nästa helg! kramisar från mor. ps håll i pengarna! ds.

2008-10-30 @ 14:28:25
Postat av: Professorn

Hörrö Kärrol!



Änglavingar? Nä men indianskrudar fan! :D Ge till Sissi, ja??

Fint brudpar o vackert SAMBOpar tycker jag ffa!

Love you darl och tänker på dig en masa masa!

2008-11-01 @ 14:06:25
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0