Bajskörv


Som en sån känner jag mig! Det rätta ordet! Förutom att jag inte är så brun just nu. Mer blek och fet. Jag ska nu, efter jobbet ta mig till nån jävla färgbutik långt åt tjottaheiti (4min härifrån) för att köpa färg! Jag känner mig mosad, mosig och klen. Sen ska jag till C´s lägenhet och måla och städa den inför inspektion. (Jag sätter mig nog i diskhon och sover en skvätt)
C hinner inte städa efter jobbet, för då är the inspekulation! Fi helvettur vad jag kommer sova med gott samvete sen! (Om jag överlever)
Jag är by the way sugen på choklad!




Ikväll är det min sista natt för den här veckan, sen är det dags igen på måndag! Jag bor bannemig här mer än hemma. Lika bra just nu kanske, för det ser ut som två atombomber har slagit ner samtidigt. Massa flyttkartonger, en cykel, två hyllor, ännu mer lådjävlar och en säng, och en massa lådor? Så tre personer på det! Fifan. Det ska bli skönt att få ordning på allt, när det nu blir! Så nu har jag desperat slängt ut en massa saker på blocket! Hoppas folk ringer! Vi kan inte röra oss längre!

MEN ÄNTLIGEN ÄR VI SAMEBOOOOSSE!

I helgen är det allhelgona. Vad ska man ha på sig? Svart? Jag tänker iallafall tända två ljus och tänka på min Morfie och min gammlemormie som har lämnat oss.

Min andra auktion på Tradera har gått ut! Fiiiifan ännu fler saker att posta, ännu mer besvär för personalen på ICA, men fan. Vad gör man inte för att bli av med lite skit och tjäna lite kosing? Vänta bara tills jag går igenom C´s flyttkartonger!
MOHAH!

Nu stänger jag för idag, skiter i det med andra ord. Jag är så trött så jag dör av skratt!




A m m e n !





Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är inte klok, jag hade ALDRIG orkat ställa mej o MÅLA efter en jobbnatt!!! Fy faaaaan säger jag bara, hem o sov med dej!

Men har du brist på saker o göra kanske du vill komma hit o spackla vårt tak i hallen?! Please? ;) KRAM!

2008-10-31 @ 09:10:31
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du i ena sekunden känner dig som en bajskorv och i nästa är sugen på choklad :P



Vad är det för nåt du försöker sälja? Vad har du för traderaalias? ;)



/Anna

2008-11-03 @ 09:33:58
Postat av: Owner Karoline

Aaaaah ja konstigt att jag kände chokladsug efter det :)



Jag heter karrokalaskula på tradera

spana in förfan så sparar vi frakt om du hittar nått skoj! ;)

2008-11-03 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0