Skrivbordeh!



Jag terroriserade min granne inatt med sms och frågade om han kunde vara världens hyggligaste och hjälpa mig att släpa hem skrivbordet. Sov tokoroligt och vaknade av mig själv klockan 12.3o och såg att han hade ringt! Ringde upp på en gång, yrvaken som en gris i koma: "JAG KAN HJÄLPA DIG"
Vilka grannar och vänner man har!

Försökte somna om, men sov riktigt oroligt och vet inte why eftersom att jag nu borde ha varit jävligt lättad!
Hämtade iaf skrivbordet och allt gick bra! Fick det för 1700 istället för 2700. Dyrt som satan, men är det mio så är det! Och ska det nu stå i vardagsrummet så måste det vara snyggt! C envisades med att han ville har det där. Denna gång fick han lite som han ville. Kan ju inte vara omöjlig jämt! Here it is!



Jag är ledig i helgen! Ska bli så skönt efter 4 arbetsnätter. Låter lite med 4 på rad kanske? Men ICKE när man jobbar på natten...Jag och C ska baka lussibullar och mysa! Hoppas på att kunna "fira" lite förlovning också! Har ni några tips på vad man kan göra?

Jag och min arbetskamrat sitter och diskuterar tjocklek såhär runt o2-slaget. Jag ser inte på henne att hon har gått upp, och hon ser inte på mig...MEN man känner sånt själv! Man kan se hur smal ut som helst i någons ögon, men man själv vet med sig att, heeey, jag vet bäst när jag trivs med mig själv. Sen finns det ju dom som inte har någon insikt, och det är en annan sak. Då kommer vi till störningar. En tandpetare som kollar sig i spegeln och ser ett bowlingklot och kör med hetsbantning är inte bra.
Jag äter som vanligt om inte mer, men borde KANSKE skära ner lite på allt smask...

Jag och C har ju också HELT olika smaker. Så om jag är sugen på chips är han sugen på godis eller glass...Då  köper vi både och...sen sitter vi ändå och käkar av varandra. Är det inte sambofälla såsäg?

Får akta så att inte Anna Skipper kommer och snor min falikorv jag har i frysen...då blir jag lessen i ögonlocket.
Appropå korv så läste jag om att man skulle akta sig för ALL korv och all halvfabrikat för att det är så jävla farligt. Och att man ska läsa alla etiketter hit och dit efter olika kombinatiomner som är SÅÅÅÅ farliga och onyttiga. Skulle man göra det skulle jag ju vara en hel dag i affären. Nej, tacka vet jag faktiskt KORV! Sen får dom säga vad dom vill för jag ska fortsätta äta min korv.



F a l i k o r v e n   -    F a r l i g t   g o d .


Har ett vitrinskåp som ingen vill köpa kvar från blocket...nyköpta i September. Skitsnygga, men vi vill ju göra om nu så det var väl ett lite hastigt köp...Det har hört av sig jättemånga som har varit intresserade, men det har runnit ut i sanden och folk har slutat höra av sig...så är det någon som är intresserad så kostar det 500 kronor eller en kamel.

Här är en bild på det skitsnygga vitrinskåpet! Bara att skriva en kommentar om du skulle vara intresserad. Himla rymligt och snyggt!



Nu har vi sålt två lackhyllor och tv bänken! Sen ska vi lägga ut garderoben och den tillhörande byrån, när vi ska köpa nya! Det kommer att ta sin lilla tid, men då vet ni vart jag alltid är sen: HEMMA!

Den här veckan är en sån här muppig vecka...C slutar klockan 19 och är hemma 2o...klockan 2o går jag till bussen...
Så vi har inte setts ordentligt på två dar och samanlagt kommer det att bli 4 dar. Det låter väl jättemesigt eftersom att folk har varit ifrån varandra fan så mycket längre, meeen jag tycker att det är skitjobbigt! Jag är beviset på att: Bara för att man bor ihop betyder inte det att man ses.

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp! En kylplatta till min dator! Den får tuppjuck och dör efter en timme av vad jag tror är överhettning. FAST att datorn står på ett skrivbord i trä, så dör den bara huxflux. Så det skulle ju vara skönt att bli av med det ilandsproblemet en gång för alla!

Nej nu ska jag Tradera lite för ovanlighetens skull!



Ta hand om alla!





Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju jättesmal! Så det så! :)

2008-11-27 @ 08:25:31
Postat av: Karoline

Det är bara jag och min karl som ser sidovalkarna vid jeansen :P

2008-11-27 @ 21:12:56
Postat av: Anonym

Hörru!

Korvisen är bästisen! Sådeså!

2008-11-30 @ 22:04:29
Postat av: Caroline

Heej!



Gick det bra på nattmötet? Du måste tell me all about it sen ;) Jag ligger hemma me feber, kuuuuuuuuul! Det va evigheter sen jag mådde så här dåligt, det e säkert småpluttarna på jobbet som smittat mej!

KRAM

2008-12-03 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0