Kronan på verket...


Jag måste som vanligt (nu som vuxen människa) ringa en massa samtal. Det ska jag göra på min lediga dag imorgon! Och nu behöver jag ringa ännu ett som kronan på verket:

Började med att C ville ha isglass. Visst visst han fick sig en isglass efter maten (min söta jättebäby) Men den var tydligen smällt....SAY WHAT!? Hur fan kan den vara smällt när jag nyss tog ut den ur fridgen?! Mycket riktigt så höll allting vår lilla frys på att tina! Nooooooooooooooooh, jag orkar inte äta så mycket mat på en dag! Så nu måste jag ringa fastighetsfarbrorn som säkert är mindre glad än vad han var sist jag ringde...ingen/inget vill mig väl. JAG ORKAR INTE LÄNGRE! JAG VILL ATT INGA GÖR ALLTING ÅT MIG!

Är min sista jobbnatt och klockan närmar sig halv 6. Jag vill sova läääänge, men det kan jag inte för jag måste göra en massa ärenden som det så fint heter och så måste jag vakna tidigt för att en försäkringskille ska ringa upp mig och snacka framtid. Vilket säkert kan vara behövligt!

Så ska jag väl försöka gå loss på nån flyttlåda också...eller flyttlåda och flyttlåda, men resväskan som är filled med en massa pryls från C´s lägenhet, vilket inte är så passande när vi drar iväg till mina skapare på fredag!

Ska bli så skönt, igen att komma bort en sväng. Har dock ingen aning om vad far ska få i farsansdagprisent! Blir väl en tialott och en stumpa som det står "världens bästa pappa" på (standard)

Längtar hem till hundi också. Min håriga bäbis. Hur kan man tycka om ett djur så dant? Jag är rädd för den dan jag får ungar att jag kommer att älska ihjäl dom!

Jag är ledsen om jag tjötar, MEEEEN. Jag längtar hem till min säng! Det bästa är när man kommer hem trött och frussen när alla andra har gått till jobbet och får krypa ner i en varm gó säng! Sultan är dess namn! Jag längtar hem till deeen! Snarka gärnet och drömma konstiga drömmar.

Nu tackar jag för mig!
T a c k !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0