Kan man aldrig få lite lugn och ro?



Är det inte jobb på jobbet så är det jobb hemma. Och om det inte är jobb hemma så är det alltid jobb på jobbet. Ja ni förstår vad jag menar kanske, maby. Jag skulle vilja ha en lång, liten ledighet snart! Fast det kommer jag ju att få på Torsdag! Ja tack, ge mig. Sluta klaga nu Karro!

Min gosse har tandvärk. Hans visdomständer håller på att tränga sig in i hans gap. Han var lite sådär sött ynklig idag och ville ha isglass, för det hjälpte tydligen mot smärtan. Men samtidigt var han för trött och orkade inte gå ner till Ica. Så han tittade lite ynkligt på mig med hundögon. Och jag tänkte, jaja, han skulle ju göra så för mig om jag var trött och hade ont. (eller hur älskling?) Men fan jag orkade ju inte jag heller. Fifan för att traska ner i mörkret och kylan! Men då plötsligt hör jag något!
GLASSBILEN! Haha, what a röta! Så jag pinnar ner och köper en trollerimix till gossen. O ja, han var som en solstråle när han fick sin isglass på pinne, (min solstråle är 22år) och jag slapp springa ner till icajäveln. Tack Gudas! Alla var nöjda. Jag vet att det var lite toffligt, men vafan jag kan väl unna min grabb lite isglass?

 Annars vaknade jag av att Kärin ringde och väkte mig! Trevligare än den där burrande väckarklockan iallafall! Å fyfan vad vi kan prata! I hundra år kan våra käftar glappa utan att vi tröttnar! Oftast är det telefonbatterierna som avslutar våra samtal. Karin var påväg hem från sin praktik och körade bil samtidigt. Livsfarligt om jag får säga det med tanke på vad som hände med den stackars haren en gång. "Men jag trodde man skulle köra på småvildt" Det kommer du att få höra länge my love. Denna gång fick vi ta pauser i vårat samtal: "Vänta Kärrol! Jag måste växla, vänta, vänta vänta! Såååå, nu har jag växlat, vänta lite igen!" Jag totaly älskar den kvinnan!

Jaha, imorgon kommer Hanna och sörplar kaffe med mig, och sen ska jag försöka få iväg en massa traderapaket. Det hinns nog med innan jobbet! Jag saknar att sova bredvid min snarkande sweetnose! Fast då måste jag somna först, annars stör jag mig för mycket och börjar knuffas.

Vill passa på att tipsa om en skitrolig sida: www.datebikt.se Där folk skriver om sina dejttabbar! För dom som roar sig av folk som gör bort sig! I dooooooooooooooooooooooo!
Nej nu blev det slut på fantasy! Pratade med mor idag. Saknar henne så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0