Hem ljuva hem?


Just nu håller jag mig gärna borta. Det är totalkaos i lägenheten och kommer att vara det tills Kristin flyttar och lite till!
Jag vill bara börja böla på alla banankartonger och möbler vi inte behöver!

Vi har iallafall sålt en TV-bänk. Så nu har vi bara en tvbänk till att sälja! Och ett matbord...fifan jag ger upp. Jag går och lägger mig i en bananlåda forever!

Just nu skulle jag lätt kunna jobba övertid! Så illa är det! Eftersom att man inte kan röra sig än in till sovrummet, så är det just där man får bo in sig! Thats an utmaning för mig och Cid. Han kanske tar sitt pick och pack och drar efter att vi ska leva så tätt inpå varandra. Eller så gifter vi oss, vem vet!?

Har massmördat bananflugor idag! Någon (säkert jag) Hade glömt någon frukt (eller vad den nu var) i skafferiet, och jag undrade vart alla bananisflugor kom ifrån! Jag hade ju inte köpt bananer på aplänge! Fifan, det var säkert ett 30-40tal bananflyes! Och då är jag inte jätteöverdriven. Mördade dom med ajax allrengöringspray! Sköt dom till döds med andra ord. Nu finns det säkert bara några få stackare kvar!

Gaaah jag blir galen på tradera! Eller bankerna...alla som ska skicka pengar till mig har haft problem med överföring till min stupid nordeabank! Jag ooooorkar inte! Och då är det helt plötsligt mitt ansvar att ta reda på hur man gör? Det är väl enklare att fråga varför deras dumma bank inte funkar, och hur man gör? Så får det bli. Det är ju enklast så.


Jag har varit dutti och flyttat på en massa kartonger idag! Bananlåda efter bananlåda. Nu ser det bara ut som att en atombomb har slagit ner istället för två. Ska bli så skönt att få åka till mamma och pappa i helgen! Fira farsdag. Vad ska man köpa då? Nån som har ett tips? En stegräknare kanske? Eller är det taskigt?







Kommentarer
Postat av: Professorn

Äh va fan, lite flytt förstärker äktenskapet. Det är då de verkliga jagen kommer fram! Sen när röran är över så utgår man från det som kommit fram. :)

Grattis till sälje sälje!

2008-11-03 @ 18:27:41
URL: http://professoreriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur ser tv-bänken och matbordet ut? Vi är på jakt efter en ny tv-bänk nämligen, våran är så stor!

2008-11-04 @ 08:16:19
Postat av: Anna

Och förresten, klarar man sig bara igenom det första halvåret, eller till och med första året som sambos, då klarar man fan allt! :D

2008-11-04 @ 08:17:39
Postat av: Anonym

Kalas att höra!

Tv-bänken är liten, grå med svarttonade glasdörrar. Skitsnygg, men vi har ju redan en tv bänk. den är väl ca en meter lång.

Matbordet är av svart glas med stålben, stolarna är i stål och med svarta dynor, skitsnyggt enligt mig, men vi har ju vårt barbord. kan ju skicka över bilder på msn nångång! Är ni intresserade så absolut!

2008-11-05 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0