Helgen huh!


Oh yes! Jag och min gosse svängde hem till mams och paps i fredags! Det var mys! Vi åt en massa mat som vanligt, både hemma och hos farmor! Så jag klarar mig ett tag till utan att behöva puta ut magen i onödan.

Hyresvärdsgubben var och klämde och kände på vår kyl och frys. (Så klart hade den ju börjat funka efter att C hade ringt) Han sa att jag skulle avvakta och att vi skulle få en extrafrys! HELL YEAH, lite mer saker i röran kan väl mest skada?
Jag höll iallafall på att aldrig bli av med honom! Han började pilla på min lampknapp i hallen som är lite lös efter tapetseringen. Sen gav han iallafall med sig och traskade vidare. Ettriga farbror. Fast det var ju snällt av han att börja rycka i andra trasiga saker i vårt hus.

Appropå hus så fick C en tokig idé som jag såklart nappade på: Vi ska köpa hus i Forssjö så småningom!
Vi har hittat ett som vi är kära i: Ett nybyggt hus som typ ingen vill ha. Men vi får vänta lite med det. Måste bli rika först. Men visst kliar det i fingrarna efter det där huset på 150kvm för 2.250000 Vore ju inte så dumt att bo nära mamsen och papsen heller...ÖNSKETÄNKANDE.

Jag är back in buissnes at work! Klockan är 02.30 och klockan tickar såååå damn sakta! Har just ätit knäckemacka med kalle. Det var gott, men nu är jag törstig också! Uj vad livet kan vara taskit ibland.

Jag har gjort en maxgräns för mig att handla på tradera för: 1000spänn/månan. Det ska jag väl klara av? Tänkte att jag skulle göra mina klädkap där också. Lika bra, så slipper man springa i stores och trängas med folk. Jäkla Caroline alltså! Hon har fått mig att bli beroende! Men, damn så lolit det är!

K har flyttat nu. Så nu har vi blivit av med en massa saker in i rummet. Kommer sakna henne också. Just nu är det gästrum/förråd! Så alla mina kära vänner från kattnie, hör av er om ni vill hälsa pååååeh!

Har by the way beställt världens coolaste julgran nu för en stund sen! Första året det blir julgran! Mest C som påverkade mig till att "julgran ska man ha" och det är klart vi ska! Vi får ha en liten minijul dan innan och spela bingolotto och äta nån liten skrumpen julskinka! Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! 



F i n F i n J u l i s !

Neh nu måste jag ha något att dricka! Ge mig mjölk!

Längtar efter min säng gör jag också!


N A T T I S !



 



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det va en snygg julgran det!!! :)



Jobbar du inatt?! Det gör jag, på andra avdelningen, scary..

Så inte blir det nån öl i stan för mej (med jobbet) inte :(



KRAM

2008-11-11 @ 09:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0