Vårcleaning !

Nu jävlar!
Idag är det vårstädning som gäller för mig och sambon!
Det gäller även dammning och torkning! Nu ser man nästan att det är en lägenhet vi bor i och inte Irak...Man kan tro att jag städar varj dag, för det säger jag alltid att jag ska göra, men blir det någonsin av? Näääääääääe.
Vi slängde ner sopor, hela hissan var full av crap! När vi kom upp tyckte jag att det luktade bränt. (Vi har ingen branvarnare) Och så ser jag fimpburken i eld och lågor! (Iaf rök) Vi släckte den fort och det var väl tur annars kanske Britta hade ringt farbror fireman!



Igår var en varm vårdag, trodde jag. När solen skiner är det 20° så är det bara....men när jag kom ut var det som att komma till Arktis. Nästan. (www.överdriver.nu)
åkte in till stan och träffade min lilla sockerkaksbotten. Vi satt på ett fik och drack oss höga på kaffe och pekade på folk. Sen tröttnade vi konstigt nog på det och gick och tog eine ölen i gammlingstan. Det var också mys!
Sen gjorde jag, Johnny på siemens och Davvo på gymmet köttefärsås och sparre! (husman is the way to go!)
Vi skulle ha gått på standup, men det var Babben Larsson, så då kanske platserna är begränsade. (jag menar hon är ju rätt knosig) så vi youtubade upp arselpaddan och kollade på han transan som gör stand up! Det var funny. Sen snarkade vi ikapp allihop! Utom Davvo för han skriker tydligen när han sover...


Ikväll då? Ja då kommer Johnny till mig again! Vi ska bara "hänga" som man säger på teenspråk. Men innan ska jag byta min skitvita färg mot en apvit.
Nu äre på´t igen!



image4



♥ Svej Hej På Dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0