Tuss.

Jag blev förbannad när klockan ringde, så jag drämde till den på snoooooz!  Jag visste vad som komma skulle. Och då menar jag inte att jag ska träffa Johnnyn min, utan att jag skulle ge mig på alla rats som bor under sängen och lite här och var....

Extra lat blir man också när man har egen tvättmaskin. När berget är i klass med everest kanske man ska reagera.
Så nu spinner min lille vän på för fullt! Ska dra ett tag med Tuss också....(Damsugarn) innan min näsa täpps igen och jag ligger som ett lik när Kristin kommer hem...(Intresseklubben sprängs av överbelastning)

Gårdagen var lite seg....sov till 15, efter min lugna natt på Astrid. Barnen kände väl på sig att jag inte var askalas på att jobba en extra natt, så dom sov så fint! Förutom spädisarna som gormar om mat emellanåt....

Sen iaf, efter att ha vaknat var det inte så mycket mer än att dra på möte på jobbet igen...bullen var iaf gó!
Men det bästa av allt var att efter mötet kom min brud och hämtade mig! Jossan har varit i Köpenhamn i 1 hole vecka! Saknade våra galenskaper, så vi drog till Donken och sunkade...det var jag värd efter en hård dag!
Sen bar det hem till mig så vi satt och snackade skit med Kristin och kollade lite på vad Britta (Min tragiska granne) hade för sig!

Ikväll blir det antingen standup eller bio....fan har svårt att välja, men jag har iaf bestämt att vi ska hem till Johnny sen och rockenrolla guitarhero....kanske går från easy till medium idag? Davvo kan också vara med, om han är dålig är det ännu bättre, för då behöver inte jag vara allra sämst! (då kanske Davvo blir näst sämst)

Har en mass filmer jag måste se också! Kanske sparar dom till jobbet...det är nog bäst så. Men det kliar lite i mina ögon, så vi får se om jag kan hålla mig....

Det är en solig dag att fylla år på! Grattis grattis alla som gör det!
Själv fyller jag inte år...Det gör jag när det är som kallast och när man minst vill leva. Så jag tänker sätta mig på ballkongen i solen idag! kanske kokar mig lite kaffe som extra lyx. fast det handlar nog mer om att jag är slö än att det är lyx....

jag har för övrigt haft en otursmorron med krossade parfymflaskor och färg som inte går bort från listerna....
Hoppas att en krossad parfymflaska inte ger 7års olycka som när man tar sönder en spegel....fast en spegel har jag ju också haft sönder. Fan. Det bådar inte gott för framtiden...

Ni andra får ha en tursam dag, och tack för att mitt liv är intressant!
Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0