Morgan Pålsson

Var på bio igår! Morgan Pålsson - världsreporter! Apkul film! Bra val sugerhoneyplum!
"En stor popcorn äter vi aldrig upp" Nähä!? Oh yes we did :)
Var och bytte färg också, så nu har jag en kritvit, så som det ska vara! Mjum mjum mjum, och nöjdminen på det!
Tack för skjutsen tonytoyboy!

Min papitjolo kommer snart! Vi ska gå loss på min tapetsering i hallen! Varde ljus! Och det blidde ljus!
Måste väl laga mat åt han, för är han hungrig är han alltid gnällig (precis som jag) och då blir tapeterna åt helvettur!

Jobbar inatt! Det ska nog gå kalas! Säkert en massa nya sjuka barn jag inte känner, what a utmaning! :)
Har fixat massa film jag kan se när dom sover, det blir kalas! (nöjdminen 2)

På mån åker jag till Kattneholm! (som förr i världen hette Fuleberg) Förstår varför...Där ska jag ta det lungan och ladda inför störtlopp i fjällen. Om vi inte ses mer så älskar jag er och Jossan du får min säng så du kan skeda i den och tänka på mig, Johnny på siemens du får allt jag har i kylen + min vattenkokare (då har du 3) Karin ska få alla mina rosa saker, och mina DVD filmer. Kristin ska få överta lägenheten, om hon vårdar den ömt :) jennie skulle ha fått min bakmaskin om jag hade nån, så hon kan få min tvättmaskin istället! Tony får alla mina bikinis bara för att och Hanna du får hundskålen.
Min Olle Ängqvist tavla ska jag begravas med.

Allt för mig, denna eftermiddag!

Hoj Hoj, nu går världens vackraste kamel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0