Ingen rast, ingen ro.

Sitter på jobbet! Det är mys, men fan vad jag jobbar många helger alltså! Tre helger blir det i rad...
Börjar bli trött redan nu, det bådar inte gott :)
Får l springa runt lite, eller småäta som man brukar göra på natten! :D

Annars då? Jooo, inte gjort så mycket, har mest varit som ett spädbarn, ätit och sovit...

Åker snart till fjälls! Ska bli mys! ska dit med Fia, Gert och Gun-Britt! Härliga gäng! Vi ska dricka jäger och spela sällskapspel! Och så bastu och afterski såklart! Jag lovar att min mor kommer att ringa mig direkt efter fjällen, precis som alla andra äventyr och fråga "Har du haft roligt? Har du träffat nån trevlig?"
Träffat nån trevlig??? (Hon menar karlar) För det första är karlar inte trevliga, och för det andra så kan man träffa karlar utan att behöva åka på semester :)
Men jag vet att du vill ha barnbarn mamma, det kommer så småningom, Ska bara träffa den där "trevlige" först, sen kan du kanske få ett barnbarn eller två ;)

Och appropå karlar, Fifan, jag är med på spraydate....åfyfan tänker ni. Ja det tänker jag med! Det är ju bara medelålders desperata människor som inte har nån jävla självinsikt! Jo men hej jag är 47år så jag skriver till den här söta tjejen på 21, hon vill säkert ha mig, för jag är snygg och vältränad. Men hej och hå! Min Mamma är 43 och min pappa är 49! En annan sak dom också försöker locka med är pengar....Jag vill inte ha en Hugh Heffner som karl! Tror han att man är dum i hela jordgloben!? vart finns alla normala karlar??? ska man behöva gå och knacka dörr? Näe jag tänker inte leta efter nån, jag har inte brottom till något/någon, jag trivs bra som det är. Va nöjd med, allt som livet ger, och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär! Va glad och nöjd, för vet du va? En björntjänst gör ju ingen glá......Äta myror!?!? Det är världens käk! Kittlar dödsskönt i kistan!

Jag måste träffa min Johnny på Siemens omgående! Vi såg en jättespännande film (Början iaf) Sen började den att hacka, så vi hamnade i slutet! Laga repan käresta så får vi la baka nya scones som inte smakar bränd farmor...

Jag måste också åka till barkaby och byta färg....Jag vill ju ha vitt i hallen och så ska jag ha en skitsnygg bajsbrun fondtapet med lite träd och grejer på! och då tänkte jag, att jävlarns va bra! då behöver jag inte maskera! då gör det inget om jag "slinter" lite med penseln! Men nej då: tantaluran i affären gav mig stockholmsvitt. Smutsvitt! då kan jag ju inte stänka överallt för då syns det ju! Och det orkas inte med, så därför är det bara att byta!


Näe nu blir det en aldeles för lång bibel här...Men det är bara för att jag jobbar natt och mitt kära barn sover. Då måste man göra sig av med energi på nått sätt! Näe nu blire nattmacka och varm choklad och Sleepy hollow!




HojHoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0